دانلود سریال
Slow Horses اسب های آهسته

2344 تعداد بازدید
User 4
10
/
8
AnimeList Rating
User 64100
10
/
8.1
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Slow Horses (اسب های آهسته) بدون سانسور به صورت کامل
دانلود سریال Slow Horses (اسب های آهسته) بدون سانسور به صورت کامل

خلاصه داستان سریال Slow Horses

این مجموعه تلویزیونی که اسب های آرام نام دارد، به داستان گروهی از افراد می پردازد که مامور اطلاعاتی بوده و با توجه به اتفاقی که برایشان رخ داده، مجبور به انجام کاری می شوند. این ماموران اطلاعاتی در سریال Slow Horses در منطقه ای از بریتانیا مشغول به کار هستند که ناگهان اشتباهی را مرتکب می شوند. حالا تمامی اعضای تیم، با توجه به اشتباهی که انجام داده اند، باید در بخشی به نام بخش تخلیه ام آی فایو (MI5) کار های خود را انجام دهند. آن ها باید همچنان در این بخش قرار داشته و از خدمت خود دست نکشند. 

این ماموران هم همانند تیم و گروه های دیگر، باید با رهبری فردی دانا و زرنگ کار های خود را به سرانجام برسانند. جکسون لمب، تمامی این ویژگی ها را داشته، اما در عین حال بسیار خشمگین و سرسخت به نظر می رسد. او در سریال Slow Horses، وظیفه رهبری این گروه از ماموران اطلاعاتی بریتانیا را به عهده دارد. جکسون موظف است تمامی امورات را کنترل کرده و تیم را در جهت خدمت در بخش ام آی فایو راهنمایی و اداره کند. تمامی اعضای تیم ماموران، باید از دستورات او پیروی کرده و سر باز نزنند.

 

سریال Slow Horses

می توان از ژانر های درام و هیجان انگیز به عنوان سبک های اصلی این مجموعه تلویزیونی نام برد. اسب های آرام، محصولی مشترک از کشور های انگلستان و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. نویسندگی فیلمنامه داستان آن را فردی به نام ویل اسمیث به عهده داشت. او داستان Slow Horses را بر اساس رمانی با نام اسب های آرام که اثری از میک هرون است، نوشت. جیمز هاوز وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی مهیج را به عهده گرفته بود. کریستین اسکات توماس، گری اولدمن و جک لودن، برخی از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 

می توان از جیمی لورنس، این کینگ، هاکان کوستا، امیل شرمن، گراهام یوست و گیل موتروکس به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه نام برد. کمپانی های فلایینگ استودیوز پیکچرز، سی سا و تلویژن سونی پیکچرز به عنوان کمپانی های تولید کننده اسب های آرام شناخته می شوند. Slow Horses در 2 فصل و 12 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 48 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. 

اولین قسمت از اسب های آرام در تاریخ یک آوریل سال 2022 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Slow Horses

توصیه ما به افراد زیر 17 سال آن است که این مجموعه تلویزیونی جاسوسی را تماشا نکنند؛ چرا که برای این سنین ساخته نشده است. از آنجایی که این سریال توانسته در بسیاری از بخش ها همچون: بازیگری، کارگردانی، داستان سرایی، شخصیت پردازی و... به بهترین شکل ممکن عمل کند، برازنده آن بود که در جایگاه عالی قرار گیرد. چنین جایگاهی را بینندگان با توجه به رای و نظر مثبت خود، به Slow Horses اطلاق کردند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 21:36:45
    فوق العاده. گری اولدمن بینظیره تو این نقش. حتما ببینید.
  • 1401-10-18 22:55:23
    اگر دنبال یک سریال معمایی و جاسوسی میگردین که واقعه گرایانه باشه عالیه . نمره ۱۱ از ۱۰ داره این سریال من در عرض ۲ روز دیدمش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.