دانلود سریال
Anatomy of a Scandal

936 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33865
10
/
7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Anatomy of a Scandal
دانلود سریال Anatomy of a Scandal

خلاصه داستان سریال Anatomy of a Scandal

داستان این مجموعه تلویزیونی که تشریح یک رسوایی نام دارد، حول محور زندگی فردی است که مقام بالایی داشته و از زندگی اش بسیار راضی است. این فرد در سریال Anatomy of a Scandal، جیمز وایت هاوس نام دارد. جیمز که وزیر پارلمان است، در زندگی کاری و همچنین زندگی شخصی خود بسیار خوشبخت به نظر می رسد. همه چیز در ظاهر آنقدر خوب است که حتی نمی توان جای شکی باقی گذاشت. جیمز دارای خانواده ای دوست داشتنی است و تمامی روز هایش را علاوه بر کار، به همراه خانواده اش هم می گذراند. 

روز ها به خوبی سپری می شوند و این وزیر پارلمان که از زندگی مشترک خود بسیار راضی است، متوجه داستانی مرموزانه می شود. در یکی از همین روز ها که تمامی مسائل روی روال معمول پیش می رفتند، اوضاع به صورت ناگهانی از چیزی که بود تغییر بسیار بزرگی را تجربه کرد. این مسئله بسیار مهم در Anatomy of a Scandal مربوط به رازی بزرگ و فاش نشده است که البته خیلی هم مرموزانه به نظر می رسد. اگر همه چیز در مورد این راز برملا شود، می تواند این خانواده را رسوا و سرگردان کند. 

 

سریال Anatomy of a Scandal

تشریح یک رسوایی، به کارگردانی فردی با نام اس جی کلارکسون ساخته شده است. اس جی کلارکسون توانسته این مجموعه تلویزیونی را به خوبی اداره کرده و آن را به سطح و جایگاه مناسبی برساند. این مینی سریال، محصولی مشترک از کشور های انگلستان و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. بسیاری از صحنه های آن در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند. داستان فیلمنامه Anatomy of a Scandal را فردی به نام ملیسا جیمز گیبسون که نویسنده ای بسیار ماهر است، نوشت. 

می توان از ژانر های درام و هیجان انگیز به عنوان سبک های اصلی تشریح یک رسوایی نام برد. روپرت فرند، نوامی اسکات، سینا میلر، میشل داکری، هانا داد، آنا مدلی، بن رادکلیف و جوزت سیمون، برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی مهیج به ایفای نقش پرداخته اند. تشریح یک رسوایی در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ با توجه به همین مسئله، به آن مینی سریال گفته می شود. هر یک از این قسمت ها زمانی حدود 45 الی 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های Anatomy of a Scandal به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از این مجموعه درام و مهیج در تاریخ 15 آوریل سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Anatomy of a Scandal

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که تشریح یک رسوایی، مجموعه ای نیست که مناسب افراد زیر 17 سال باشد؛ به همین دلیل توصیه می شود چنین اشخاصی آن را تماشا نکنند. این مجموعه تلویزیونی توانسته با کارگردانی عالی، فیلمنامه محشر، شخصیت پردازی خوب و بسیاری از عوامل دیگر، نظر عمده ای از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. بر اساس همین موضوع بود که سایت IMDB امتیاز 7.1 را برازنده Anatomy of a Scandal دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.