دانلود سریال
A Very British Scandal

1018 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6589
10
/
7
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Very British Scandal
دانلود سریال A Very British Scandal

خلاصه داستان سریال  A Very British Scandal

مجموعه تلویزیونیA Very British Scandal قالب تاریخی دارد و به بررسی ازدواج مارگارت و ایان کمپبل که یازدهمین دوک آرگیل و رئیس قبیله کمپبل است، می پردازد. البته جنجال رسانه ‌ای بزرگی درباره طلاق این 2 نفر در سال 1963 رخ داده، که در این مجموعه به تصویر کشیده می ‌شود. ایان کمپبل از اعضای مجلس اعیان دهه ۱۹۶۰ بوده که با مارگاریت سوئینی آشنا شده و همزمان با همسر دوم خود، یعنی لوئیز ازدواج می کند. البته یازدهمین دوک آرگیل عاشق مارگارت شده و پس از ازدواج با او تصمیم می ‌گیرد تا املاک خود را به پسر بزرگ خود بسپارد. انتقال املاک و دارایی‌ های این خانواده سلطنتی سر و صدا زیادی به پا می ‌کند و مارگارت متوجه می ‌شود که چیزی از این ازدواج به دست نخواهد آورد. به همین دلیل، برای به کرسی نشاندن حرف خود و ممانعت از انتقال املاک و دارایی ‌ها، شایعه های گوناگونی را مبنی بر نامشروع بودن فرزند ایان شروع می ‌کند.

این قضیه به سرعت در میان مردم و رسانه‌ ها پخش شده و به عنوان یک پرونده حقوقی بد نام و رسوا شناخته می‌ شود. طبق داستان A Very British Scandal ایان کمپبل اتهامات مختلفی مانند زنا، جعل، خشونت، مصرف مواد مخدر، رشوه خواری، دزدی و... را در پرونده خود دارد که اثبات هر یک از آن ها می ‌تواند مجازات سختی برای او به همراه داشته باشد. البته در این مجموعه تلویزیونی فضای سیاسی و اجتماعی بریتانیا پس از جنگ نیز به تصویر کشیده شده و نگرش‌ های موجود نسبت به زنان در دهه 1960 روایت می ‌شود.

 

سریال  A Very British Scandal

مجموعه تلویزیونیA Very British Scandal در دسته داستان‌ های تاریخی قرار دارد و فیلمنامه آن توسط سارا فلپس نوشته شده است. کارگردانی این مجموعه بر عهده آن سوییتسکی بوده و تهیه کننده آن نیز کریس بالانتاین است. از بازیگران اصلی این سریال می ‌توان به کلرفوی و پل بتانی اشاره کرد. کشور اصلی سازنده نمایش A Very British Scandal  انگلستان بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این مجموعه در 3 قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت ۱۷۷ دقیقه است. همچنین داستان رسوایی برای اولین بار در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱ از شبکه بی بی سی وان به روی آنتن رفت و پخش آن در ۲۸ دسامبر به پایان رسید.

 

نقد سریال A Very British Scandal

انتقادات مثبت زیادی نسبت به مجموعه تلویزیونی A Very British Scandal ارائه شده است. این مجموعه از نظر بازیگران نقش اول و نویسندگی مورد تحسین قرار گرفته و مارگارت را به عنوان زن مستقل به تصویر می ‌کشد. در گاردین این مجموعه توانسته 5 ستاره دریافت کند که در نوع خود بی نظیر است. در برخی موارد نسبت به لحن و سبک سریال رسوایی بزرگ بریتانیا انتقاد شده است. از افتخارات این مجموعه تلویزیونی می‌ توان به دریافت جایزه انجمن مطبوعات پخش بهترین مینی سریال درام، جایزه بهترین بازیگر زن، نامزدی بهترین نویسندگی، نامزد دریافت جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا به عنوان بهترین طراحی لباس، نامزدی جایزه بهترین تدوین و بهترین آرایش مو، نامزدی دریافت جایزه امی Primetime برای آهنگسازی برجسته موسیقی سریال و... اشاره کرد. طبق نظر مخاطبان این نمایش توانسته در سایت Imdb امتیاز 7 از 10 را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.