دانلود سریال
The Offer پیشنهاد

1103 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 38828
10
/
8.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Offer 2022 (پیشنهاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Offer 2022 (پیشنهاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Offer

داستان The Offer درباره خاطرات تهیه کننده فیلم پدرخوانده است که دشواری‌ های مربوط به ساخت این مجموعه نمادین را تشریح می ‌کند. با تماشای این مجموعه تلویزیونی نسبت به انواع اتفاقات رخ داده در پشت صحنه پدرخوانده آگاه می شوید و اطلاعات زیادی درباره اخراج و اختلافات موجود در میان بازیگران و برخورد با اوباش به دست می ‌آورید. این مجموعه به بررسی جزئیات زندگی تهیه کننده نیز می‌ پردازد. فاگلر قصد دارد در این داستان به روح فرانسیس نگاه اجمالی داشته باشد. در ادامه نمایش تلویزیونی The Offer متوجه می ‌شوید که کاپولا وارد شده به دنیای هالیوود کیست و در زمان ساخت پدرخوانده کجا بوده است؟

این تهیه کننده در ادامه بیان می ‌کند که در قلب خود یک تئاتر جعبه سیاه دارد که به دنبال آن است تا از یک بازیگر، اجرا مد نظر خود را بیرون بکشد. تهیه کننده فرانسیس را مانند پدر خود می ‌داند و باعث یادآوری خاطرات او نیز می ‌شود. او در ادامه بیان می ‌کند که امکان برقراری این ارتباط باعث شده تا این مرد نمادی را به صورت انسانی نشان دهم. پدرخوانده از شاهکار های دنیای تصویر است و به همین دلیل، داستان یک پیشنهاد برای افرادی که این مجموعه را دیده ‌اند، جذابیت زیادی دارد.

 

سریال پیشنهاد

مجموعه تلویزیونی “پیشنهاد” در دسته سریال‌ های درام بیوگرافی قرار دارد و فیلمنامه آن توسط مایکل تالکین نوشته شده است. کارگردانی این داستان نیز توسط مایکل تالکین و نیکی توسکانو انجام شده است. از بازیگران اصلی پیشنهاد می ‌توان به مایلز تلر، متیو گود، دن فاگلر، کالین هنکس و... اشاره‌ کرد. این مجموعه در سال ۲۰۲۲ در کشور آمریکا ساخته شده و ۱۰ قسمت دارد. زمان پخش هر قسمت نیز ۵۱ تا ۶۸ دقیقه است. تهیه کنندگی The Offer توسط دالیا ایبلهاوپتایته انجام شده است. شرکت سازنده این نمایش تلویزیونی Black Mass Productions  بوده و در ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ برای اولین بار از شبکه پارامونت به روی آنتن رفته و در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ به پایان رسیده است. کشور ایالات متحده آمریکا ساخت مجموعه پیشنهاد را بر عهده داشته و زبان اصلی آن نیز انگلیسی است. دیدن ابن مجموعه تلویزیونی برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست.

 

نقد سریال The Offer

این مجموعه توانسته مورد توجه منتقدان بسیار زیادی قرار بگیرد. داستان The Offer به افشا واقعیت ‌های مربوط به ساخت مجموعه نمادین پدرخوانده می ‌پردازد که مربوط به سال ۱۹۷۲ میلادی است. آلبرت اس. رودی با تهیه پدرخوانده توانسته برنده اسکار شود و قدردانی ‌های زیادی از او انجام شد. از افتخارات مجموعه تلویزیونی پیشنهاد می ‌توان به کسب نامزدی منتخب منتقدان بهترین سریال محدود، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک مجموعه تلویزیونی، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک مجموعه تلویزیونی، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک مینی سریال و... اشاره کرد. علاوه بر این، مجموعه پیشنهاد توانسته از نظر اجرای بازیگران، فیلمنامه قوی و کارگردانی مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبین از این داستان باعث شده امتیاز آن در سایت IMDB به ۸.۶ از ۱۰ برسد که بسیار مطلوب است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.