دانلود سریال
Bosch: Legacy بوش: میراث

1105 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 26270
10
/
8.5
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bosch: Legacy با زیرنویس فارسی بدون سانسور (بوش: میراث)
دانلود سریال Bosch: Legacy با زیرنویس فارسی بدون سانسور (بوش: میراث)

خلاصه داستان سریال  Bosch: Legacy 

داستان مجموعه تلویزیونی Bosch: Legacy درباره فردی به نام هیرونیموس در لس آنجلس است که بازنشسته شده و در حال حاضر به کار بازرسی خصوصی مشغول است. چندلر به عنوان وکیل مدافع از هری می‌ خواهد تا برخی از پرونده‌های او را انجام دهد و بررسی کند. دختر هری نیز مدی نام دارد که به عنوان افسر گشت زنی در لس آنجلس مشغول به کار شده و روز های ابتدایی کار خود را سپری می ‌کند. محل کار مدی همان ایستگاه هالیوودی است که در گذشته پدر او در آن جا منصوب شده بود. بوش نیز درباره کارل راجرز که در گذشته فردی را برای کشتن چندلر استخدام کرده، تحقیق می‌ کند.

در این میان اتفاقات عجیب زیادی برای بوش می ‌افتد که به همین دلیل، ویتنی ونس که یک تاجر میلیاردر است، از او می ‌خواهد تا یک موضوع خصوصی دیگر را با احتیاط بسیار زیادی مورد بررسی قرار دهد. هر یک از این موضوعات اتفاقات جدیدی پیش روی بوش قرار می دهد که داستان کلی Bosch: Legacy را تشکیل می ‌دهد. جذابیت این مجموعه تلویزیونی زمانی افزایش پیدا می‌ کند که هر یک از این اتفاقات به صورت ناگهانی با یکدیگر ارتباط پیدا می ‌کنند و از یک سرچشمه نشئت می ‌گیرند. بوش در ادامه فعالیت حرفه ‌ای با دشمن خود، یعنی هانی چندلر رو به رو می‌ شود و اتفاقات مختلفی را برای او رقم می زند که بر هیجان داستان می افزاید.

 

سریال Bosch: Legacy

مجموعه تلویزیونی Bosch: Legacy یک داستان کارآگاهی است که از رمان اشتباه خداحافظی و آتش شبانه برگرفته شده و همچنین در ساخت فصل دوم آن نیز از محتوای کتاب The Crossing استفاده شده است. طرح اصلی این داستان نیز اثر های مایکل کانلی است. همچنین کارگردانی این مجموعه توسط مایکل کانلی، تام برناردو و اریک اورمایر انجام شده است. از بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی می‌ توان به تیتوس ولیور، میمی راجرز، مدیسون لینتز و استفن چانگ اشاره کرد. 

کشور مبدا سازنده این سریال ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. همچنین Bosch: Legacy در یک فصل و ۱۰ قسمت ساخته شده که زمان پخش هر قسمت از آن مابین ۴۲ تا ۵۴ دقیقه متغیر است. تهیه کنندگان این مجموعه دیدنی مارک داگلاس و جیمی بوسکاردین مارتین هستند. شرکت‌ تولید کننده این نمایش تلویزیونی نیز استودیو آمازون است. نسخه اصلی این مجموعه در ۶ مه ۲۰۲۰ از شبکه آمازون فری ویدئو روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد.

 

نقد سریال Bosch: Legacy

مجموعهBosch: Legacy توانسته مورد توجه مثبت منتقدان قرار بگیرد. در نظر اکثر منتقدان بد خلق ‌ترین کارگاه حاضر در تلویزیون راه خود را در جایی که سریال قرار است متوقف شود، ادامه می ‌دهد و با زنده نگه داشتن و تغییر دلپذیر فرمول داستان، ادامه سریال را جذاب ‌تر می ‌کند. فصل اول این مجموعه در بررسی‌ های نظرات مخاطبان در دسته داستان های مطلوب قرار دارد. طبق نظرات تماشاگران این مجموعه در سایتimdb توانسته امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را به دست آورد که برآورد مثبت بینندگان را نسبت به عملکرد مجموعه ثابت می‌ کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.