دانلود سریال
Becoming Elizabeth

1208 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3324
10
/
7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Becoming Elizabeth
دانلود سریال Becoming Elizabeth

خلاصه داستان سریال Becoming Elizabeth

نمایش تلویزیونیBecoming Elizabeth  در مورد داستان های جوانی ملکه الیزابت اول است که این نوجوانی یتیم در سفر خود باید با سیاست ‌های انگلیس درگیر شود تا از تاج و تخت سلطنتی خود حفاظت کند. الیزابت در اعتماد به آدم‌ های اطراف خود شک و تردید زیادی دارد و در مقابل ادوارد به شدت درگیر قدرت است‌. در ادامه داستان مسیر زندگی آن ها از یکدیگر جدا شده و هر کدام هدف متفاوتی را دنبال می ‌کنند؛ اما در نهایت اهداف همه این افراد رسیدن به قدرت است. در ادامه مجموعه تلویزیونی الیزابت شدن انواع مختلف چالش‌ ها و اتفاقات بر سر راه این افراد قرار گرفته و روند داستان را جذاب ‌تر می‌ کند.

تماشاگران با دیدن Becoming Elizabeth به سادگی می‌ توانند با زندگی الیزابت اول و دشواری‌ های مسیر حفظ تاج و تخت توسط او آشنا شوند. توماس سیمور، مری تودور، کت اشلی، هنری گری و پدرو از شخصیت های دیگر این داستان هستند که در زندگی الیزابت اول نقش ‌های خاص خود را دارند و هر کدام به شکل متفاوتی بر تصمیم‌ گیری های ملکه تأثیر گذار هستند. هر یک از اتفاقاتی که در این سریال روایت می‌ شود به نحوی در مسیر زندگی ملکه نقش دارند و ادامه روند نمایش را تغییر می دهند. دیدن این مجموعه برای افرادی که به داستان های بیوگرافی علاقه دارند، بسیار ایده آل است.
 

سریال Becoming Elizabeth

نمایش تلویزیونیBecoming Elizabeth  در دسته سریال ‌های درام و داستانی تاریخی قرار دارد که توسط آنیا ریس ساخته شده است. فیلمنامه این مجموعه توسط آنا جردن، امیلی بالو و آنیا ریس نوشته شده است. از بازیگران اصلی این مجموعه می ‌توان به آلیشیا فون ریتبرگ، رومولا گارای، جسیکا رین، تام کالن، بلا رمزی، الیور زترستروم، جیمی بلکلی، الکساندرا گیلبرت، جان هفرنان، لئو بیل و... اشاره کرد. مجموعه الیزابت شدن در سال ۲۰۲۲ در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده که برای اولین بار در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ به روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. مجموعه Becoming Elizabeth در قلعه کاردیف ولز فیلمبرداری شده و کشور سازنده آن انگلیس است. شرکت تولید کننده این نمایش تلویزیونی The Forge بوده و شبکه Sartz وظیفه پخش آن را بر عهده دارد.

 

نقد سریال Becoming Elizabeth

داستان تلویزیونیBecoming Elizabeth  به بررسی زندگینامه دوران جوانی ملکه الیزابت اول می ‌پردازد و به همین دلیل علاقمندان به مجموعه‌ های تاریخی آن را جزو داستان ‌های جذاب برآورد کرده‌ اند. منتقدان نسبت به ویژگی‌ های مختلف این مجموعه نظرات مثبتی داشته‌ اند و ایفای نقش بازیگران و نویسندگی آن را در سطح مطلوبی برآورد می ‌کنند. البته برخی نقد های ضد و نقیض درباره این مجموعه ارائه شده، اما بیشتر تماشاگران نسبت به ویژگی ‌های کلی این مجموعه علاقه نشان داده‌ اند. کاربران نسبت به پس زمینه فوق العاده سریال و درام عاشقانه تاریخی آن علاقه زیادی نشان داده ‌اند و این ویژگی ‌ها را جزء نقاط قوت این مجموعه می ‌دانند‌. کسب امتیاز 6.5 از 10 در سایتImbd  برای این مجموعه، از نظر کاربران نشان دهنده عملکرد خوب آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.