دانلود سریال
Evil شر

1477 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 36420
10
/
7.8
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Evil
دانلود سریال Evil

خلاصه داستان سریال Evil

داستان Evil درباره یک زن روانشناس است که همراه با یک مرد جهانگرد سیاه پوست، در پی کشیش شدن هستند. در کنار آن ها یک مرد مسلمان وجود دارد که گرایش‌ های خاص خود را داشته و مهارت زیادی در زمینه‌ تکنولوژی ‌های نوین دارد. او به طور معمول در پی علت وقوع اتفاقات و حل پرونده ‌های غیرطبیعی است. وجود اختلاف عقاید و زاویه دید گوناگون در این افراد، مانع انجام کار تیمی آن‌ ها نشده است. در عین حال در این داستان شما متوجه می‌ شوید که هر یک از پرونده ‌ها و کار های تیمی در پس زمینه وارد پرونده‌ های جدید و قصه‌ های گوناگون می ‌شود. 

اتفاقات هر یک از داستان ‌هایEvil  شباهت زیادی به نمونه ‌های واقعی دارد و از روند علت و معلولی ساده پیروی نمی ‌کند. به همین دلیل، با گذشت زمان نگاه ما به قضایا عمیق ‌تر می شود. در واقع، هر یک از این افراد تفاوت ‌ها و تناقض‌ های خاص خود را دارند؛ اما در عین حال با یکدیگر کار می ‌کنند و از آن لذت می ‌برند. روانشناس جنایی داستان علاقه زیادی به کوهنوردی دارد، اما در عین حال یک مادر فعال و توانا نیز است. کشیشی که در این گروه است، راه ‌های شیطانی را برای رسیدن به خدا انتخاب کرده و دیوید نام دارد که حتی به مواد مخدر نیز اعتیاد داشته است. از نظر دیوید برای این که او بتواند از طریق الهامات با خداوند ارتباط برقرار کند، باید مواد مخدر مصرف کند.

 

سریال Evil

مجموعهEvil در دسته سریال ‌های ماورا الطبیعه، دلهره آور و نمایشی قرار دارد که توسط رابرت کینگ و میشل کینگ ساخته شده است. از بازیگران اصلی این مجموعه می ‌توان به کاتیا هربرز، مایک کولتر، کرت فولر، مارتی ماتولیس، بروکلین شاک، کریستین لاهتی، آندره آ مارتین و... اشاره کرد. تهیه کنندگان این مجموعه جذاب نیز رابین آلن فلدمن، پاتریشا آلون لوید، اورین اسکوایر و توماس جی. ویلان هستند. نمایش تلویزیونیEvil  در ۳ فصل و ۳۶ قسمت ساخته شده که زمان پخش هر قسمت از ۴۰ تا ۵۷ دقیقه متغیر است. شرکت‌ های SBS Studio و King Saiz productions  وظیفه‌ تولید این مجموعه را بر عهده داشته اند. سریال اویل در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ از شبکه های CBS و پارامونت پلاس به روی آنتن رفته و تاکنون نیز ادامه دارد.

 

نقد سریال Evil

منتقدان نسبت به مجموعه تلویزیونیEvil  نظرات مثبت زیادی ارائه کرده‌ اند و این سریال توانسته در سطوح بین المللی انواع مختلف جوایز را به دست آورد. در حالت کلی می ‌توان گفت نظرات منتقدان بررسی ‌های عمومی مطلوبی است. این نمایش تلویزیونی توسط برخی از شبکه های مختلف توانسته در زمره بهترین برنامه‌ ها قرار بگیرد. از افتخارات دیگر آن می ‌توان به نامزدی دریافت جوایز بهترین سریال ترسناک، بهترین بازیگر زن در سریال ترسناک و بهترین بازیگر مرد در سریال ترسناک اشاره کرد. محتوای هیجان انگیز و دلهره آور در کنار طنز آمیز بودن باعث تحسین‌ های جهانی شده است. همچنین بر اساس میانگین امتیاز ۸.۵ از ۱۰ که طبق نظر کاربران در سایتImdb به دست آمده، مجموعه اویل از نظر تماشاگران عملکرد مطلوبی داشته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-06-25 17:18:38
    خیلی سریال خوبیه ببینین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.