دانلود سریال
Boundless

882 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 2018
10
/
6.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Boundless
دانلود سریال Boundless

خلاصه داستان سریال Boundless

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام بی کران شناخته می شود، حول محور ماجرایی است که به 500 سال پیش باز می گردد. می توان سریال Boundless را به سفری در زمان تشبیه کرد و از این جهت آن را بسیار جذاب دانست. سفری که در ابتدا و البته در ظاهر ماجرا مشخص است، همچون سفر در زمان بوده و به نظر می رسد داستان آن ماجراجویی هایی را به دنبال داشته باشد. در باطن ماجرا مشخص می شود که 500 سال پیش و در طی این رفت و بازگشت زمان، سفری از اسپانیا شروع شده است و داستانی ماجراجویانه را به خود به دنبال دارد. 

این مسافرت جذاب را افرادی با نام های خوان سباستین الکانو و فردیناند ماژلان شروع کرده اند و قصد دارند به همراه یکدیگر آن را ادامه دهند. آن ها که در اسپانیا زندگی می کنند، سفر خود را از همین شهر شروع کرده و می خواهند سر تا سر جهان را با قوایی زیاد، با چشم های خود ببینند. این افراد در سریال Boundless، مسافرتی که در پیش دارند را به صورت حماسی ادامه داشته و می خواهند دور دنیا را طی زمانی طولانی سفر کنند. ماجرای آن ها آنقدر هیجان انگیز است که در واقع نام این مجموعه تلویزیونی از روی حس و حال آن ها انتخاب شده است. 

 

سریال Boundless

سایمون وست فردی است که وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی با نام بی کران را به عهده داشت. او به عنوان یکی از بهترین کارگردان ها شناخته می شود و در واقع توانسته این مینی سریال را به جایگاه خوبی برساند. این مجموعه تلویزیونی در ژانر های ماجراجویی و درام ساخته شده است. Boundless، محصولی از کشور اسپانیا بوده و به زبان اسپانیایی تولید شد. می توان از میگوئل منندز د زوبیلیج به عنوان نویسنده اصلی فیلمنامه این مینی سریال ماجراجویانه نام برد. 

آلوارو مورته، کارلوس کوئواس، رودریگو سانتورو، سرگیو منچتا، نیکولا سنی، باربارا جئوناگا، راول تجون و آدریان لاسترا، برخی از بازیگرانی هستند که در مجموعه ماجراجویانه بی کران به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. بی کران، در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ با توجه به همین موضوع است که به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از اپیزود های Boundless، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه آمازون پرایم بود. 

اولین قسمت از مجموعه بی کران در تاریخ 10 ژوئن سال 2022 روی شبکه آمازون پرایم قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Boundless

این مجموعه تلویزیونی اسپانیایی توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و از این طریق با استقبال زیاد آن ها مواجه شود. دلیل این قضیه را می توان در داستان جذاب و چشمگیر این مینی سریال جست و جو کرد. با توجه به همین مسائل بود که سایت IMDB امتیاز مناسبی را برای Boundless در نظر گرفت. امتیازی که این سایت جهانی و معتبر به سریال ها می دهد، بنا بر رای و نظر بینندگان است. بی کران توانست در این سایت به امتیاز 6.6 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.