دانلود سریال
Annika

768 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6774
10
/
7.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Annika
دانلود سریال Annika

خلاصه داستان سریال Annika

آنیکا نام مجموعه تلویزیونی است که شخصیت اصلی آن را زنی بسیار حرفه ای و نترس در بر می گیرد. همان گونه که از نام سریال Annika مشخص است، این زن هم آنیکا استرندهد نام دارد. او که کارآگاهی بسیار ماهر و زیرک در حرفه اش است، همیشه سعی می کند بهترین را از خود ارائه دهد. با توجه به همین موضوع بود که او به بخش قتل های جنایی فرستاده شد. آنیکا که کارآگاه پلیس بوده و در یکی از اداره های اسکاتلند مشغول به کار است، حالا باید از شرایط نسبتا امن خود فاصله گرفته و به واحد بررسی قتل های گلاسکو برود تا در آن بخش فعالیت گسترده ای داشته باشد. 

در ابتدای انتقال او به گلاسکو، همه چیز عادی و معمولی به نظر می رسید؛ اما کم کم مشخص شد که این زن حرفه ای و ماهر باید از تجربیات خود استفاده کرده و پرونده های مختلفی را به نتیجه برساند. چنین پرونده هایی در سریال Annika، پرونده های معمولی نبوده و به قتل های وحشتناک مربوط می شوند. وقتی یک فرد در این واحد مشغول به کار می شود، باید از درون آنقدر قوی و محکم باشد تا قتل های بی رحمانه و ترسناک نتوانند او را حتی کمی تکان دهند؛ آن هم زمانی که قرار باشد یک زن سرپرستی واحد جنایات دریایی را به عهده گیرد. 

 

سریال Annika

وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را افرادی با نام های فیونا والتون و فیلیپ جان، به صورت مشترک به عهده داشتند. آن ها با همکاری یکدیگر و با در میان گذاشتن تجربیات خود، توانستند آنیکا را به جایگاه مناسبی برسانند. Annika، مجموعه ای است که در ژانر های درام، معمایی، هیجان انگیز و البته جنایی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی جنایی، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شد. لوسیا هاینس، نیک واکر و فرانسیس پوئت، از افرادی هستند که وظیفه نویسندگی فیلمنامه این مینی سریال را به عهده داشتند. 

می توان از اندی کلارک، هانا دونالدسون، کیتی لیانگ، نیکولا واکر، جیمی سیوز، سیلوی فرنو، کیت دیکی، پل مک گان و اوکولی روچ به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه معمایی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Annika در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ بنا بر همین موضوع است که به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 الی 48 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود ها به عهده شبکه آلیبی انگلستان بود. 

اولین قسمت از مینی سریال آنیکا در تاریخ 17 آگوست سال 2021 روی شبکه آلیبی قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Annika

یکی از جذابیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی را می توان در مهیج بودن داستان آن جست و جو کرد. بنا بر همین موضوع بود که بسیاری از بینندگان نظر و رای مثبت خود را برای این مینی سریال اعلام کرده و استقبال عالی خود را از آن نشان دادند. نتیجه این استقبال از Annika، امتیاز 6.9 بود که سایت IMDB برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.