دانلود سریال
City on a Hill

858 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14998
10
/
7.6
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال City on a Hill
دانلود سریال City on a Hill

خلاصه داستان سریال city on a hill

سریال هیجانی و درام city on a hill داستان خود را در شهر بوستون در اوایل دهه نود میلادی به تصویر می کشد. دورانی که سراسر منطقه غرق در جرم و جنایت شده و علاوه بر این، وجود ماموران قانونی فاسد و نژاد پرست پلیس و اف بی آی وضعیت را بدتر و بحرانی تر کرده است؛ در این شرایط دادستان محلی به نام «دیکورسی» با بازی آلدیس هاج، از بروکلین به منطقه بوستون آمده و با «جکی» با بازی کوین بیکن که مامور فاسد اف بی آی اما مورد احترامی ‌است، شروع به کار می کند.

آن ها کار خود را با تحقیق درباره یک باند خانوادگی سرقت آغاز می کنند. اما به تدریج این ۲ نفر درگیر موضوعات بزرگ تری می شوند؛ به نحوی که اقدامات شان کل سیستم قضایی شهر بوستون را در معرض سقوط قرار می دهد. 
 

سریال city on a hill

مجموعه تلویزیونی شهر روی تپه یا city on a hill یک سریال درام و جنایی آمریکایی است که توسط چارلی مک لین بر اساس داستانی از بن افلک و مک لین ساخته شده است. در این سریال کوین بیکن، آلدیس هاج، آماندا کلیتون، کتی موریارتی، کوین دان و جیل هنسی به هنرمندی ایفای نقش می کنند. مسئولان شبکه Showtime بهار سال 2018 میلادی خبر از چراغ سبز مستقیم به فصل نخست آن بدون درخواست ساخت قسمت پایلوت دادند و در نهایت مجموعه شهر روی تپه در تاریخ 7 ژوئن 2019 به صورت آنلاین و 16 ژوئن 2019 در شوتایم به نمایش درآمد.

در 2 آگوست 2019، Showtime سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 28 مارس 2021 پخش شد. این شرکت در 2 ژوئن 2021، سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که در 31 ژوئیه 2022 پخش شد. همچنین در تاریخ  27 اکتبر 2022، Showtime سریال را پس از ۳ فصل لغو کرد. هر چند که Chuck MacLean سازنده این مجموعه است، اما Ben Affleck که با ۲ مجموعه سینمایی Argo و Good Will Hunting موفق به دریافت جایزه "اسکار" گشته است، در ایده پردازی اولیه سریال نقش داشته و همچنین او به همراه Matt Damon مدیران اجرایی city on a hill هستند.

فصل نخست این مجموعه در ۱۲ قسمت ساخته شده است. شهر روی تپه در مجموع دارای ۳ فصل و ۲۶ اپیزود است که هر قسمت آن حدود ۵۵ تا ۵۸ دقیقه زمان می برد.

 

نقد سریال city on a hill

وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، میانگین امتیاز 6.9 از 10 را برای مجموعه تلویزیونی city on a hill گزارش کرده است. اجماع انتقادی این وب سایت گفته است که اگر چه داستان پر پیچ و خم شهر روی تپه نمی تواند با جاه طلبی های آن مطابقت داشته باشد، اما تماشای کوین بیکن و شرکت در بوروکراسی سرگرم کننده و حتی گاهی جذاب است.

وب سایت متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس 22 نقد از منتقدان، امتیاز 65 از 100 را به مجموعه شهر روی تپه اختصاص داده است که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.