دانلود سریال
The Midwich Cuckoos فاخته های میدویچ

1011 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4266
10
/
6.6
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Midwich Cuckoos بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Midwich Cuckoos بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال the midwich cuckoos

مجموعه تلویزیونی the midwich cuckoos  یک درام علمی تخیلی است که در آن یک دهکده کوچک در انگلستان به نام میدویچ برای یک روز کامل تحت تسلط و کنترل بیگانگان قرار می گیرد. صبح روز بعد، مشخص می شود که تعداد زیادی از زنان روستا باردار هستند. همه زنان سالخورده شهر صاحب نام به طور غیر قابل توضیحی باردار می شوند. وقتی بچه های این زنان به دنیا می آیند، میدویچ متوجه می شود که این بچه ها شبیه هیچ بچه دیگری نیستند.

آن ها DNA مادرشان را دارند؛ اما با اضافات بیگانه و غیر عادی و برخی مذکر که دلالت بر کروموزوم Y دارد. دولت بسیار به این بچه ها علاقه مند می شود و رازداری را بر آن دهکده تحمیل می کند و به والدین برای همکاری آن ها پول می دهد.
 

سریال فاخته های میدویچ

‎مجموعه تلویزیونی فاخته های میدویچ  یا The Midwich Cuckoos یک مجموعه ترسناک، علمی تخیلی و درام محصول کشور انگلستان است که توسط جنیفر پروت و آلیس تروتون (Jennifer Perrott و Alice Troughton) به صورت مشترک کارگردانی شده است. فصل اول این مینی سریال در سال 2022 میلادی توسط 3 کمپانی Snowed-In Productions و DayOut Productions و ITV Studios تولید و منتشر شد. فیلمنامه این سریال را نیز دیوید فار، ساشا هیلز، نامسی خان و لورا لوماس براساس رمانی به همین نام نوشته جان ویندهام، نوشته اند. 

 

هنرمندانی چون کیلی هاوس، مکس بیزلی، اشلینگ لافتوس، اوکولی روچ، لارا روسی، سینوو کارلسن، هانا توینتون، ماریان اولدهام و... در آن به ایفای نقش پرداخته اند‎. سریال فاخته های میدویچ (the midwich cuckoos) داستان یک دهکده انگلیسی را روایت می کند که تحت کنترل موجودات فضایی بیگانه قرار گرفته و پس از آن تعداد زیادی از زنان این دهکده باردار می شوند.  همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 2 ژوئن سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم Sky Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
 

نقد سریال the midwich cuckoos

‎مجموعه فاخته های میدویچ تاکنون توانسته نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند به طوری که برای داستان تخیلی، نحوه تدوین و تولید، شخصیت پردازی ها، فیلمنامه، فضاسازی ها، بازی‌ خوب بازیگران به ویژه بازیگران کودک، جلوه های ویژه و همچنین نحوه کارگردانی مورد ستایش قرار گرفته است. این سریال نقد های متفاوتی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرد. لوسی منگان از The Guardian به قسمت اول the midwich cuckoos، ۲ ستاره از ۵ ستاره داد و احساس کرد که با تأکید بر دیدگاه شخصیت های زن، از تغییرات اقتباسی و موضوعی بودن آن نهایت استفاده را نبرده است.

نیک هیلتون از ایندیپندنت نیز ۲ ستاره از ۵ ستاره را به این سریال اختصاص داد و آن را "بی طنز" دانست و از تولید انتقاد کرد. در مقابل، مارک کرمود در Kermode و Mayo's Take لحن سریال و اجرا ها را ستایش کرد و گفت که این یک سریال است. به روز رسانی موفق رمان کارول میدگلی از تایمز نیز به آن ۴ ستاره داد و کارگردانی جوی و فیلمنامه های فار را تحسین کرد. در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 71٪ امتیاز تایید را دارد.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.