دانلود سریال
Five Days at Memorial

1006 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 13181
10
/
7.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Five Days at Memorial
دانلود سریال Five Days at Memorial

داستان سریال  Five Days at Memorial

داستان مجموعه تلویزیونی Five Days at Memorial درباره موقعیت‌ های مختلف رشته پزشکی است‌. در این مجموعه متوجه می ‌شوید که برخی از طوفان‌ های شدید و بزرگ در حقیقت نشان دهنده فاجعه ‌های بزرگ ‌تری هستند که می ‌تواند پیش روی ما قرار بگیرد. یکی از طوفان ‌های بسیار بزرگ و فاجعه بار قرن اخیر طوفان کاترینا در سال ۲۰۰۵ بود که آسیب ‌های بسیار وحشتناکی ایجاد کرد. در این مجموعه، داستان این فاجعه روایت می ‌شود و از بعد پزشکی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. داستان این مجموعه از یک اتفاق واقعی برگرفته شده و هر کس به نوبه خود سعی می ‌کند در رفع مشکلات ناشی از طوفان کمک کند.

داستان Five Days at Memorial در ابتدا همه چیز را عادی نشان می ‌دهد و بسیاری از مردم به دلیل وقوع طوفان در خانه‌ های خود زندانی می ‌شوند و برخی نیز در بیمارستان مموریال پناه می ‌گیرند. با گذشت زمان و رسیدن نیمه ‌های شب مردم متوجه می ‌شوند که شرایط دیگر عادی نیست و هر لحظه باید منتظر طوفان ‌های شدید تری باشند. در ادامه این داستان فشار و سرعت آب در شهر آن قدر زیاد می ‌شود که آب تا ارتفاع ۴ متری نیز بالا می ‌آید و دیگر زندگی تمام افراد شهر در خطر است. از طریق این نمایش شما مشکلاتی که در بیمارستان موجود در ایالت نیواورلئان رخ می دهد را به صورت کامل می ‌بینید و خسارات ناشی از ورود طوفان کاترینا به شهر را با دقت مشاهده می کنید.

 

سریال  Five Days at Memorial

نمایش تلویزیونی Five Days at Memorial در ژانر درام پزشکی ساخته شده و یک مینی سریال است. طرح اصلی این مجموعه‌ از کتاب شری فینک بوده که در سال ۲۰۱۳ نوشته شده است. نویسنده و کارگردان مجموعه ۵ روز در مموریال، جان ریدلی و کارلتون کیوز هستند. بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی ورا فارمیگا، چری جونز، کورنلیوس اسمیت جونیور، رابرت پاین، آدپرو اودویه، جولی آن امری، مایکل گاستون، مولی هگر، جو کارول و دبیلو ارل براون هستند. کشور سازنده این نمایش تلویزیونی ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن نیز انگلیسی است. Five Days at Memorial در ۵ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت ۳۹ تا ۴۷ دقیقه است. این مجموعه برای اولین بار در ۱۲ اوت ۲۰۲۲ از شبکه اپل تی وی پلاس به روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. تماشا این مجموعه برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست و محدودیت سنی دارد.

 

نقد سریال  Five Days at Memorial

مجموعه تلویزیونی Five Days at Memorial توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و به دلیل بازگو کردن یک فاجعه تاریخی، کاربران علاقه زیادی به تماشای آن داشتند. ویژگی ‌های مختلف این سریال از جمله موضوع واقعی و کارگردانی فوق العاده، برای طرفداران آن اهمیت زیادی داشته است. البته برخی از منتقدان بر این عقیده هستند که داستان این مجموعه نتوانسته آن طور که باید آسیب های طوفان کاترینا را به نمایش درآورد. کسب امتیاز ۷.۸ از ۱۰ در سایت IMDB نشان دهنده بررسی ‌های عمومی مطلوب کاربران نسبت به داستان پنج روز در مموریال است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.