دانلود سریال
The Pembrokeshire Murders قتل های پمبروکشایر

895 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10687
10
/
7.1
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Pembrokeshire Murders بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Pembrokeshire Murders بدون سانسور با زیرنویس فارسی

داستان سریال The Pembrokeshire Murders

مجموعه تلویزیونی The Pembrokeshire Murders بر اساس قتل‌ های واقعی پمبروک شایر ساخته شده که توسط یک قاتل زنجیره ‌ای به نام جان کوپر انجام شده‌ اند‌. این داستان درام به بررسی پرونده‌ های قتل کشور بریتانیا در 2 قرن اخیر می ‌پردازد. استیو ویلکینز در سال ۲۰۱۶به عنوان یک کارگاه جوان در پی آن است که 2 پرونده قتل باقی مانده دهه ۱۹۸۰ را بازگشایی کند و به حل آن ها بپردازد. با توجه به پیشرفت‌ های علمی جدیدی که رخ داده، این کارآگاه می‌ تواند از طریق تحلیل DNA در پزشکی قانونی گزارش ‌های جدید و مضنون ‌های تازه‌ ای پیدا کند. به همین دلیل، داستان قتل ‌ها دوباره مورد توجه پلیس قرار می ‌گیرد و این کارگاه جوان انگیزه ‌زیادی برای ادامه کار پیدا می ‌کند.

طبق روایت The Pembrokeshire Murders این کارگاه خبره از طریق روش ‌های نوین متوجه می ‌شود که هر یک از قتل‌ های رخ داده در سال ۱۹۸۰ ارتباط خاصی با سرقت‌ ها در آن زمان دارد. مدارکی که استیو به دست آورده، شرایط ایده ‌آلی برای دستگیری و بازجویی از جان کوپر فراهم کرده و نتایج موفقیت آمیزی به بار می ‌آورد. در ادامه استیو و تیم همراه او باید 3 روز متوالی از کوپر بازجویی کنند. کوپر ۸سال در زندان بوده و اتهامات زیادی در حوزه دزدی داشته، اما استیو بر این عقیده است که او به عنوان یک قاتل سریالی، سرقت ‌های مختلفی نیز انجام داده است. در ادامه داستان استیو باید بتواند ادعا های خود را ثابت کند تا از آزادی مشروط کوپر جلوگیری به عمل آورد.

 

سریال The Pembrokeshire Murders

مینی سریال The Pembrokeshire Murders در دسته مجموعه‌ های درام و جنایی قرار دارد که فیلمبرداری آن در محل پمبروک ‌شایر و منطقه قرنطینه ولز انجام شده است. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی جذاب را مارک ایوانز در سال ۲۰۲۱ انجام داده که برگرفته از داستان واقعی پرونده‌ های قتل سال ۱۹۸۰ پمبروک ‌شایر انگلستان است‌. از بازیگران اصلی داستان قتل های پمبروک شایر می ‌توان به لوک ایوانز، کیت آلن، کارولین بری، الیور رایان و چارلز دیل اشاره کرد. این مجموعه در یک فصل و ۳ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت آن ۴۷ دقیقه است. نویسندگان داستان قتل های پمبروکشایر شامل جاناتان هیل، استیو ویلکینز و نیک استیونز هستند. همچنین تهیه کنندگی آن توسط اد تالفان و الیزابت بینز انجام شده است. تماشای این نمایش تلویزیونی برای افراد زیر ۱۸سال محدودیت دارد و برای اولین بار از شبکه آی تی وی در ۳روز متوالی روی آنتن رفت.

 

نقد سریال قتل های پمبروکشایر

مجموعه تلویزیونی “قتل های پمبروکشایر” به دلیل ساخته شدن بر اساس داستان واقعی مورد علاقه منتقدان و کاربران قرار گرفته و از جنبه‌ های مختلف انتقادات مثبتی دریافت کرده است. شخصیت پردازی و فیلمبرداری این نمایش تلویزیونی مورد توجه منتقدان قرار گرفته و باعث افزایش جذابیت آن شده است. دیالوگ‌ ها و نوع بازی شخصیت ‌های حاضر در این نمایش نیز بر جذابیت آن می ‌افزاید. این مجموعه توانسته در سایت IMDB  امتیاز ۷.۱ از ۱۰ را به دست آورد که نشان دهنده رضایت بینندگان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.