دانلود سریال
Are You Afraid of the Dark?

1096 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2653
10
/
7.1
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Are You Afraid of the Dark?
دانلود سریال Are You Afraid of the Dark?

داستان سریال  Are You Afraid of the Dark?

داستان مجموعه Are You Afraid of the Dark? در مورد نوجوانانی است که خود را با عنوان the midnight society  معرفی می ‌کردند. این نوجوانان هر نیمه شب دور آتش جمع شده و برای یکدیگر داستان‌ های ترسناکی بیان می‌ کردند. داستان ‌های ترسناک آن ها محدودیتی نداشت و از جادوگران تا خون آشام‌ ها و خانه ‌های متروکه و دلقک ‌های قاتل را شامل می ‌شد. پس از روایت داستان، مخاطبان می ‌توانستند آن داستان را در واقعیت نیز ببینند. در یکی از این دورهمی‌ ها یکی از اعضای انجمن میدنایت که به تازگی وارد آن شده، داستان ترسناکی را بیان می ‌کند و پس از آن وقایع وحشتناکی تحت تاثیر روایت ‌های او در شهر رخ می ‌دهد. این اتفاقات به قدری وحشت آور است که دیگر حاضران این انجمن نیز از آن ترس دارند.

در داستان Are You Afraid of the Dark? عضو تازه وارد که در مدرسه کابوس‌ های ترسناکی می ‌بیند و احساس انزوا می‌ کند، توسط اعضای گروه اسرار آمیز وارد انجمن شده و از این طریق به بیان داستان خود می ‌پردازد. در پی آن یکی از اعضا با بیان داستان توسط راشل، ناپدید می ‌شود و انجمن برای اینکه بتواند او را پیدا کند، باید در کارناوال رستاخیز شرکت کند. در این میان راشل به دنبال آن است که اتهامات اعضا انجمن نیمه شب را از بین ببرد و خود را از این داستان بیرون بکشد. روایت‌ های ترسناک مختلف دیگری نیز در این داستان وجود دارد که باعث افزایش جذابیت آن برای بینندگان می ‌شود.

 

سریال  Are You Afraid of the Dark? 

مجموعه Are You Afraid of the Dark? در دسته مجموعه ‌های ماجراجویانه، فانتزی، معمایی، خانوادگی، درام، ترسناک و هیجان انگیز قرار دارد. کارگردانی این مجموعه توسط دین ایزرالایت، جف وادلو و ماتیاس هرندل انجام شده است. فیلمنامه این مجموعه را بن دیوید گرابینسکی، الکس ایبل و جی تی بلینگز نوشته اند. از بازیگران اصلی مجموعه از تاریکی می ‌ترسی، می ‌توان به لیلیانا وری، جرمی ری تیلور، رافائل کازال، مایکل آدامتویت، سم آش آرنولد، تامارا اسمارت، کاردی وانگ و... اشاره کرد. این مجموعه در ۹ فصل و ۱۲قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت ۴۲ تا ۴۴ دقیقه است. همچنین ساخت فصل سوم آن در دستور کار تهیه ‌کنندگان قرار دارد. تهیه کنندگی آن نیز توسط اسپنسر برمن و مارتین برنفلد انجام شده است. تماشای Are You Afraid of the Dark?  محدودیت سنی ۱۸ سال دارد و در سال ۲۰۱۹ توسط کشور کانادا ساخته شده است.

 

نقد سریال  Are You Afraid of the Dark?

نمایش تلویزیونی Are You Afraid of the Dark? توانسته از نظر ویژگی ‌های مختلف نظرات مثبت فراوانی از منتقدان و مخاطبان دریافت کند. از ویژگی ‌های مثبت این مجموعه می ‌توان به بازی خوب بازیگران، کارگردانی فوق العاده، جلوه ‌های ویژه جذاب و فیلمنامه بسیار هیجان انگیز اشاره کرد که امتیازات زیادی از منتقدان دریافت کرده است. علاوه‌ بر این، این نمایش توانسته در جشنواره‌ های بین‌المللی حضور پیدا کند و نامزد کسب ۵ جایزه مختلف شود که از بین آن ها می ‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین برنامه کودک و نوجوان و بهترین سریال اشاره کرد. همچنین مخاطبان نیز نسبت به این مجموعه علاقه زیادی از خود نشان داده اند. این نمایش در سایت IMDB  امتیاز ۷.۲ از ۱۰را کسب کرده که نشان دهنده عملکرد مطلوب آن از دید کاربران است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.