دانلود سریال
The Serpent Queen

1128 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5898
10
/
7.7
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Serpent Queen
دانلود سریال The Serpent Queen

خلاصه سریال the serpent

داستان مجموعه the serpent در اواسط دهه 1970 اتفاق می افتد؛ چارلز صبحرج، یک قاتل زنجیره ای فرانسوی با تبار هندی و ویتنامی است. او از مسافران، به ویژه هیپی های (افرادی که کوله پشتی دارند و زمینی سفر می کنند) جوان را که از بانکوک و تایلند به صورت زمینی سفر می کنند، مواد مخدر می گیرد و دزدی می کند. او پاسپورت و هویت قربانیانش را می دزدد تا به دنیا سفر کند و با دوست دخترش ماری آندره لکلرک جواهرات دزدیده شده را می فروشد. چارلز صبحرج در اوج جنایات خود است تا اینکه یک دیپلمات هلندی به نام هرمان نیپنبرگ تحقیقی در مورد قتل گردشگران هلندی را آغاز می کند و سرنخ هایی را که منجر به صبحرج می شود، کشف می کند.

در اپیزود اول این سریال، این دیپلمات هلندی در بانکوک، در مورد ناپدید شدن یک زوج جوان که آخرین بار زنده در آپارتمان فروشنده جواهرات چارلز صبحراج دیده شده بودند، تحقیق می کند. در ادامه، در قسمت بعد ماری آندره لکلرک زندگی خود را به خاطر عشق چارلز صبحراج پشت سر می گذارد؛ اما متوجه هزینه وحشتناک آن می شود. هرمان نیپنبرگ قول داد که در مورد قتل زوج هلندی ویلم بلوم و نامزدش هلنا دکر تحقیق کند و در قسمت های بعد این تحقیق و درگیری ها ادامه پیدا می کند.
 

سریال the serpent

The Serpent یک سریال درام، جنایی و هیجانی بریتانیایی است که توسط ماموت اسکرین و به سفارش بی بی سی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی 8 قسمت دارد و محصول مشترک BBC One و Netflix است. مجموعه مار بر اساس جنایات قاتل زنجیره ای چارلز صبحرج است که گردشگران جوانی را از سال 1975 تا 1976 به قتل رساند. طاهر رحیم در نقش اول صبحرج بازی می کند.

تولید این مجموعه از مارس 2020 به دلیل همه گیری کرونا به مدت 5 ماه متوقف شد. فیلم برداری این سریال در تایلند شروع شد و در هرتفوردشایر انگلستان، در آگوست 2020 به پایان رسید. اولین بار مجموعه تلویزیونی مار در روز سال نو در سال 2021 در BBC One پخش شد. 8قسمت بلافاصله در iPlayer BBC در دسترس قرار گرفت. پخش این نمایش در نتفلیکس در آوریل 2021 آغاز شد. میانگین زمانی تمام قسمت های مجموعه مار حدود 58 دقیقه است که شما می توانید آن را تماشا کنید. 
 

نقد سریال the serpent

در Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس بررسی 33 منتقد، 70 درصد محبوبیت دارد و امتیازthe serpent در این وب سایت 6.4 از 10 است. سریال The Serpent به طور کلی در بریتانیا نقد های مثبت بسیاری از سوی بینندگان و کارشناسان دریافت کرد. ربکا نیکلسون که در گاردین می نویسد، به قسمت اول امتیاز 3 از 5 را اختصاص داد و طرح زمان پراکنده را غیر ضروری و گیج کننده می دانست و از خود می پرسید که آیا برنامه چیز زیادی برای گفتن دارد؟ در حالی که در گفته هایش فضا و بازیگران معمولی برجسته را تحسین می کرد. 

اد كامینگ در ایندیپندنت با دادن 3 از 5 ستاره به برنامه، سرعت بازی را آهسته دید و مطابق با نظر آن، بازی رحیم اغلب نامفهوم و کسل کننده بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-07-22 14:55:03
    سلام ممنون از سایت خوب و خفنتون لینک 265 1080 قسمت 3 خرابه
    • 1401-07-22 14:55:13
      سلام. تست شد سالم بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.