دانلود سریال
The Midnight Club

566 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27K
10
/
6.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Midnight Club
دانلود سریال The Midnight Club

خلاصه داستان سریال The Midnight Club

The Midnight Club یک سریال ترسناک و راز آلود است که می تواند خواب از سر شما بپراند. سریالی که رکورد جهانی جامپ اسکر در یک قسمت را دارد مطمئناً برای علاقه مندان ژانر ترسناک جذاب خواهد بود. داستان درباره نوجوانانی است که نیمه شب ها در کنار یک دیگر جمع می شوند و برای یک دیگر داستان های ترسناک خود را تعریف می کنند. آن ها یک گروه تشکیل داده و نام آن را باشگاه نیمه شب می گذارند و حتی بین یک دیگر قانون هایی نیز وضع می کنند. هر یک از اعضای نیمه شب موظف به رعایت قوانین این باشگاه است.

 

داستانی جذاب

داستان درباره یک دختری است که خیلی به آینده اهمیت می دهد و حتی برای آینده خود نیز برنامه ریزی می کند. اما قبل از تولد 18 سالگی خود متوجه موضوعی می شود. پس از مراجعه به پزشک معلوم می شود که این دختر به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده است؛ اما دختر روحیه خوبی دارد و احساس می کند زنده می ماند.

در سریال The Midnight Club ، در نزدیکی شهر آسایشگاهی وجود دارد که افراد با بیماری لاعلاج در بهترین شرایط در آنجا نگهداری می شوند تا به پایان عمر خود نزدیک شوند. اما در یکی از روز ها یکی از افرادی که به بیماری دچار شده بود توانست سلامتی خود را بهبود یابد و از آسایشگاه بیرون برود.

همین موضوع یک امید بزرگ برای دختر داستان ما بود تا او هم سلامتی خود را به دست بیاورد. پس او با خود تصمیم گرفت که به این آسایشگاه برود و بقیه روز های باقی مانده را در آنجا سپری کند و هر روز به امید بهبودی از تخت خواب خود بیدار شود.

در این سریال اهالی باشگاه نیمه شب قوانین عجیبی برای خود گذاشته بودند. یکی از قوانین این باشگاه مربوط به مرگ اعضای باشگاه می شد. در این قانون آمده هر شخصی که زود تر بمیرد موظف است با دیگر اعضای باشگاه ارتباط برقرار کند. این برقراری ارتباط به این منظور است که درباره زندگی پس از مرگ به آن ها هشدار دهد و همه حقایق را فاش نماید.

 

سریال The Midnight Club

جالب است بدانید که این سریال از روی یک رمان به همین اسم ساخته شده است. البته نکته عجیبی که در این بین وجود دارد این است که نویسنده رمان معتقد است که داستان کتاب او الهام از یک اتفاق کاملاً واقعی است؛ بنابراین می توان گفت که داستان این فیلم در واقعیت اتفاق افتاده است.

وظیفه تولید این فیلم بر عهده کمپانی بزرگ نتفلیکس است. این فیلم توسط Mike Flanagan و Leah Fong کارگردانی شده است. البته لازم به ذکر است که نتفلیکس تغییراتی نیز روی داستان اصلی اعمال کرده است. برای مثال اصلیت شخصیت اصلی را به آفریقایی - آمریکایی تغییر داده است.

لازم به ذکر است که این فیلم موفق شده است از سایت IMDB نمره 6.5 را دریافت کند که این عدد نمره خوب و قابل توجهی محسوب می شود. به طور کل اگر به دنبال یک سریال ترسناک با داستانی هیجان هستید سریال The Midnight Club می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.