دانلود سریال
Waco

483 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22K
10
/
7.9
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Waco
دانلود سریال Waco

خلاصه داستان Waco

Waco یک سریال جنایی و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. البته که هدف از ساخت این سریال ساخت یک فیلم جنایی با هیجان نیست. بله این سریال برگی از تاریخ امریکا است که یک اتفاقی تلخ را رقم زده است. اگر بخواهیم واقع بینانه به این سریال نگاه کرد، باید گفت این یک سریال تاریخی است که یکی از اتفاقات جنایی مهم آمریکا در سال 1993 را روایت می کند. داستانی که مأموران امنیتی آمریکا با گروهی از مردم که برای خود یک دین و مذهب تشکیل داده بودند درگیر شدند و تعدادی از شهروندان آمریکایی در این عملیات کشته شدند.

 

داستانی جذاب

کل داستان روی شخصیتی به نام دیوید کورش می چرخد. شخصی که سعی بر این دارد یک دین جدید به وجود آورد و پیروانی را برای خود به دست بیاورد. البته که موفق شد و به این هدفش هم رسید. اما این موضوع باعث آغاز درگیری دیوید با اف بی آی شد.

دیوید حدوداً صد نفر از پیروان خود را در کلیسا نگه داشته بود و اجازه خروج به آن ها را نمی داد. از نظر اف بی آی این موضوع گروگان گیری محسوب می شد. به همین دلیل مذاکره خود را با کورش آغاز کرد تا بتواند افراد را از آنجا بیرون بیاورد. مذاکراتی که در سریال Waco حدوداً 52 روز به طول انجامید.

البته 52 روزی که هیچ ثمری نداشت و هر روز که می گذشت اف بی آی با کورش به نتیجه دلخواه نمی رسید. سر انجام پس از 52 روز صبر مأموران به پایان رسید و از گاز های اشتعال زا CS استفاده کرده و آن را به داخل کلیسا انداختند. همین اتفاق باعث شد تقریباً 72 نفر در آن جا جان خود را از دست بدهند.

البته که در این بین حدوداً 26 نفر موفق به فرار می شوند و جان خود را نجات می دهند. کورش که خود را فرستاده خدا می دانست دائماً با دادن امید های پوچ افراد را درون کلیسا نگه می داشت و اجازه نمی داد که آن ها به راحتی با پای خودشان از کلیسا خارج شوند.

 

درباره سریال Waco

لازم به ذکر است که این فیلم بر اساس دو رمان ساخته شده است. از روی حادثه Waco دو کتاب نوشته شده است. کتاب اول توسط یکی از بازمانده های حادثه نوشته شد و منتشر گردید. کتابی دیگر نیز پس از سال ها توسط یکی از مذاکره کننده های اف بی آی نوشته شد و در سال 2010 منتشر گردید.

نویسنده های این دو کتاب زاویه دید و تفکرات مشابهی ندارند به همین دلیل ممکن است بخش هایی از آن ها با یک دیگر متفاوت باشد. Drew Dowdle و John Erick Dowdle توانسته اند با استفاده از مطالب هر دو کتاب منتشر شده، این سریال را بسازند.

این سریال به طور کلی دارای یک فصل است که شش قسمت دارد. هر قسمت از این سریال به طور تقریبی چهار ساعت 52 دقیقه است. یک سریال با قسمت های طولانی که ممکن است حوصله شما را سر ببرد. اگر به تاریخ علاقه دارید و دوست دارید درباره این رویداد اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است فیلم Waco را مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.