دانلود سریال
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story

988 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 135K
10
/
7.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story
دانلود سریال Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story

خلاصه سریال Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

افراد بسیار زیادی به فیلم‌ های بیوگرافی علاقه دارند، سریال Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story یکی از سریال های جذاب و دوست داشتنی است که طرف داران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، این سریال ژانر درام، مهیج و بیوگرافی دارد، این سریال درباره زندگی جفری دامر یکی از قاتلان سریالی آمریکا که اتفاقاتی که در برای او به وجود آمده است تا به یک قاتل سریالی تبدیل شود در این فیلم به نمایش در آمده است.

 

سریالی با ژانر بیوگرافی

این مجموعه، یکی از سریال های پر مخاطب با ژانر بیوگرافی است که افراد بسیار زیادی را مشاهده می کنیم که این سریال را دیده اند و از آن رضایت بسیار زیادی دارند، این سریال مهیج و درام باعث شده است تا افراد بسیار زیادی در کشورهای مختلف اوقات فراغت خود را با تماشای این سریال سپری کنند.

در سریال Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story جفری دامر که یک قاتل بسیار بدنامی بود در سال‌های 1978 تا 1991 قتل‌های بسیار زیادی را در شهرهای مختلف انجام داد و این سریال تمام این اتفاقات را به نمایش درآورده است و یک نکته بسیار جذاب آن این است که در قتل های که انجام می شده بی کفایتی و بی دقتی پلیس تأثیر بسیار زیادی داشته و تمام آن ها در این فیلم به مردم نشان داده شد.

 

خلاصه داستان سریال جفری دامر

این سریال بر اساس داستان جذاب و واقعی تولید شده که واقعیت آن تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و طرف دار داشته است، این سریال جنایت های یک قاتل زنجیره ای را به نمایش در آورده است که در سرتاسر امریکا شهرت پیدا کرده است و آن را به عنوان بد نام ترین قاتلان سریالی در آمریکا می شناسند.

در مجموعه Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story یک زن در آپارتمان با جفری دامر همسایه بوده و متوجه بو و صداهایی می شود که از دریچه مشترک دامر و آن زن خارج می شده است؛ دامر قربانی خود را به با روش خواستگاری از او به داخل خانه آورده و قربانی می تواند از دستان جفری دامر فرار کند و پلیس را برای دستگیری دامر می آورد.

بدین ترتیب قاتل دستگیر می شود و مأموران در خانه او کشف های بسیار زیادی می کنند که نشان دهنده جنایات دامر بوده است.

 

انتقادات سریالی جنایی

این سریال توانسته امتیازهای بسیار زیادی را به خود جذب کند و به یکی از سریال های محبوب در جهان دربیاید، این سریال در هفته اول اکران به رتبه اول نتفلیکس رسید و این نشان دهنده جذابیت سریال است، بعد از گذشت 28 روز از انتشار، این سریال به دومین سریال نتفلیکس به زبان انگلیسی در تمام دوران تبدیل شد.

 

جذابیت Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story به قدری زیاد بود که توانست در کوتاه ترین زمان یک میلیارد بازدید به خود جذب کرد، در 21 سپتامبر سال 2022 این سریال به نمایش در آمد و الان در رتبه سریال های برتر جهان قرار دارد و امتیاز آن 8.5 از 10 است.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.