دانلود سریال
Wolf Pack

1092 تعداد بازدید
User 3
10
/
6
AnimeList Rating
User 7125
10
/
6.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wolf Pack
دانلود سریال Wolf Pack

خلاصه داستان سریال  Wolf pack

سریال Wolf pack داستان پسر و دختری نوجوان را دنبال می‌ کند که زندگی ‌شان بعد از  یک آتش ‌سوزی در کالیفرنیا تغییر می ‌کند. این آتش سوزی یک موجود ماوراء طبیعی وحشتناک را بیدار می کند و باعث حمله ور شدن این موجود وحشتناک به سمت بزرگراه می شود. دختر و پسر که در هرج و مرج زخمی شده اند، به شکل غیرقابل توضیح و عجیبی به سمت یکدیگر جذب می شوند. پس از آشنایی، در طلوع ماه کامل، هر چهار نوجوان گرد هم می‌آیند تا رازی که آنها را به هم متصل کرده است کشف کرده و از راز پشت افسانه گرگینه‌ها پرده برداری کنند.

 

درباره سریال Wolf pack

این سریال محصول شرکت Paramount آمریکا است.  جف دیویس سازنده سریال Teen Wolf   وظیفه ساخت این سریال بر عهده دارد. مجموعه ولف پک در 26 ژانویه سال 2023 در پلتفرم استریم Paramount+ عرضه شده و اسپن آف سریال محبوب teen wolf (گرگ جوان) محسوب می‌شود.

از ستارگان این سریال می توان به آرمانی جکسون، بلا شپرد، کلویی رز رابرتسون، تایلر، لارنس گری، راینر داون، رودریگو سانتورو و سارا میشل گلار اشاره کرد. یک فصل یا شیش قسمت از این سریال عرضه شده است که هر قسمت بین 46 تا 53 دقیقه زمان دارد. 

تا به امروز خبری مبنی بر تمدید شدن این سریال برای فصل دوم منتشر نشده است. امتیاز سریال Wolf pack در وبسایت IMDB 6.2 از ده است که این سریال را در رده سریال‌ های قابل قبول قرار می دهد.   همچنین سریال Wolf Pack توانسته در سایت راتن تومیتوز نیز امیتاز 40 درصد را به دست آورد. 

البته شایان ذکر است که امیتاز کاربران راتن تومیتوز به این سریال، بالاتر بوده است.

 

نقد سریال Wolf pack

سریال Wolf pack بر اساس مجموعه رمان‌های ادو ون بلکوم ساخته شده است.  علی ‌رغم اینکه هر دو سریال در مناطق حومه شهر به تصویر کشیده می ‌شوند، wolf pack به مراتب متفاوت تر نسبت بر گرگ نوجوان است. 

مجموعه Teen Wolf بیشتر بر هیولاهای ماورا طبیعه تمرکز داشته و تمرکز زیادی بر روی گرگینه‌ ها، داستان و علت وجود آنها نداشته است.  سریال Wolf pack داستانی را پرورش می دهد که دقیقاً روی گرگینه ها متمرکز شده است. گرگینه‌ها از کجا آمده اند و هدف شان چیست؟

این از سوالاتی مهمی است که مجموعه از اول پخش در ذهن مخاطب طراحی می ‌کند و حول محور آن می ‌چرخد. این مجموعه رمز و راز و آتش ‌سوزی عظیم آغاز شده  و به سمت و سویی بسیار متفاوت از سایر ژانرهای تلویزیونی کشیده می ‌شود و به آرامی چگونگی وجود این جانوران و علت وجود قدرت‌ های شان را نشان می‌ دهد.

بازیگران این سریال نیز از شیمی خوبی برخوردار هستند و کاملا حس یک گروه گرگینه را به مخاطبان منتقل می‌ کنند، اگرچه شاید دیدن بازی کردن آنها چندان خوشایند نباشد.  اگر از طرفداران سریال teen wolf یا دیگر سریال ‌های فانتزی و ماوراء طبیعی مثل supernatural، vampire diaries و یا Riverdale هستید، از تماشای سریال Wolf pack  لذت خواهید برد.

 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-11-29 09:05:35
    سلام تا قسمت 3 اومده
  • 1401-11-29 04:23:25
    قسمت ۴ سریال ارور ۴۰۴ میده مشکل داره درستش کنید خب.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.