دانلود سریال
The Endless Night

513 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.1K
10
/
7.7
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Endless Night
دانلود سریال The Endless Night

خلاصه سریال The Endless Night

داستان The Endless Night در مورد تراژدی هست که در سال 2013 در شهر سانتا ماریا برزیل رخ داد و منجر به مرگ دست کم 242 نفر در آتش‌ سوزی کلوب شبانه kiss شد. آن شب حتی شب دانشجویان بوده و تعداد زیادی از قربانیان بین 18 تا 30 سال سن داشتند. تنها کاری که از خانواده این قربانیان ممکن است، سوگواری و جنگیدن برای برقراری عدالت برای ‌آنان است.

 

آتش سوزی وحشتناک

این آتش ‌سوزی که در منطقه Rio Grande do Sul، واقع در قسمت جنوبی برزیل اتقاق افتاد، منجر به کشته شدن 242 نفر و مجروح شدن تقریبا 600 نفر توسط آتش و گاز های سمی ناشی از آتش‌ سوزی شد.

سریال The Endless Night از جستجوی پلیس برای عوامل موثر در آتش ‌سوزی تا شروع جنگ عزیزان از دست رفتگان این حادثه که همچنان ده سال ادامه دارد را پوشش می ‌دهد. چه چیزی می ‌تواند داغ از دست دادن عزیزان این افراد را آرام کند؟

 

درباره سریال The Endless Night

این سریال که بر اساس حوادث واقعی و کتابی به همین نام از  خبرنگار معروف برزیل Daniela Arbex است، داستان آتش‌ سوزی کلوب شبانه kiss را بررسی می‌ کند و اینکه چطور دولت از توضیح و حل مسئله این حادثه عقب ‌نشینی می کند. 

خانواده این افراد همچنان از سال 2013 در جنگ دادگاهی با مسببان این اتفاق هستند و هنوز هم این پرونده به سرانجام نرسیده است. این اتفاق که باعث مرگ 242 نفر و مجروح شدن 600 نفر شد، جزو یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ و برزیل قلمداد می ‌شود که در کل داستان تلخ سریال The Endless Night را تشکیل می ‌دهد. 

 

جایگاه سریال

این مینی سریال محصول شبکه استریم Netflix هست که از بازیگران این سریال می‌توان به Thelmo Fernandez و Bianca Byington اشاره کرد که از بازیگران مطرح برزیل هستند. این سریال توانسته در وبسایت IMDB از نمره متوسط 7.7 و در سایت Rotten tomatoes  از کاربران نمره 100 را دریافت کند.

کارگردانی سریال The Endless Night هم توسط Julia Rezende و Carol minem کارگردانی شده که در کارنامه خود آثار نسبتا خوبی دارند. این سریال هم اکنون تمام شده و تمام قسمت های آن قابل مشاهده هستند.

 

نقد سریال The Endless Night

این سریال از نظر خیلی از افرادی که این اتفاق را از نزدیک تجربه کردند، نسبتا شبیه به واقعیت توصیف شده و حتی برای افرادی که هیچ ایده ای از این اتفاق ندارند، تجربه بسیار جذاب و مهم هست که چشم را به اتفاقات ناگواری که برای افراد حاضر در این واقعه رخ داده است، می ‌گشاید. 

بازیگران این سریال به نحو احسنت کار خود را انجام داده اند و موسیقی متن سریال با اینکه بعد از مدتی تکراری می شود، کار خود را به خوبی انجام داده است. سریال The Endless Night در کل تجربه خوبی برای بینندگان فراهم می ‌کند.

همچنین، استفاده از گروه بازیگری برزيلی، دیالوگ های سریال، نویسندگی و به خصوص مونولوگ آخر سریال باعت می شود هر فردی به طور کامل تجربه تلخ این واقعه را احساس کند و به طرز بسیار واقعی، درگیری ها و جنگ این خانواده ‌ها برای عدالت را به طور کامل می ‌بینید. 

توصیه اصلی البته این است که این سریال را باید پشت سرهم دید و دیدن آن به صورت گسسته از هم کمی از جذابیت و قدرت گیرایی آن کم کرده و از تجربه سریال تا مقدار قابل توجهی می کاهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.