دانلود سریال
Nolly

571 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 825
10
/
7.6
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Nolly
دانلود سریال Nolly

خلاصه داستان سریال Nolly

سریال Nolly، داستان واقعی یک ستاره تلویزیونی به نام نوئل گوردون را روایت می کند که در نهایت با خیانت و اخراج رو به رو می شود و ظهور و سقوط او را در عرصه تلویزیون نشان می دهد. اتفاقات پشت داستان از واقعیت الهام گرفته شده و زندگی و فراز و نشیب های نوئل را نشان می دهد. دوران حرفه ای این ستاره به همان سرعتی که به شهرت رسیده بود به پایان رسید. او در زمان خودش در سر تیتر تمام خبرها و روزنامه ها قرار داشت و شهرت بسیار زیادی پیدا کرده بود و با نخست وزیر وقت بریتانیا، ماگارت ثچر، بر سر شهرت رقابت می کرد و از زنان معروف بریتانیا بود. او با اینکه سریال های زیادی بازی کرده بود اما برای سریال Crossroads به شهرت فراوانی رسید. 

 

ستاره تلویزیونی مشهور

در سریال Nolly او در زمان بازیگری اش روی فیلم نامه و داستان فیلم هایی که بازی می کرد حساسیت زیادی نشان می داد و همزمان با بازیگری تغییرات در فیلم نامه ایجاد می کرد از خلاقیتش در فیلم هایی که بازی می کرد استفاده می کرد. 

بعدها مشخص شد که تهیه کنندگان سریال Crossroads، نوئل را اخراج کردند تا از محبوبیت سریال کم کنند. این خیانت دستمایه داستان این سریال شده است.

 

سریال Nolly

این سریال یک زندگی نامه درام است که در سال ۲۰۲۳ در سه قسمت پخش شد. این سریال در بریتانیا و در شهر منچستر ساخته شد و بازیگران مشهوری مانند Helena Bonham Carter، Max Brown، Antonia Bernath، Bethany Antonia، و Mark Gatiss در آن نقش آفرینی می کنند. 

در وب سایت Rotten Tomatoes، این مینی سریال توانست رضایت ۱۰۰ درصدی از منتقدان دریافت کند و در وب سایت متاکریتیک نمره ی ۸۰ از ۱۰۰ را از منتقدان دریافت کرد که نشان می دهد این مینی سریال بسیار قابل توجه منتقدان قرار گرفته است.

سریال در زمان همه گیری کرونا ساخته شد و بیشتر جلسات هماهنگی بازیگرها با انجام تماس های تصویری و به صورت اینترنتی و دورکاری انجام شد. فیلم برداری سریال Nolly نیز با ملاحظات ویژه کرونایی انجام شد. در ابتدا مشخص نبود که این سریال با وجود همه گیری ساخته شود اما هرگونه بود عوامل فیلم توانستند فیلم را به پایان برسانند.

 

نقد سریال Nolly

سریال Nolly توسط Peter Hoar کارگردانی شده است و نویسندگی آن توسط Russell T Davies انجام شده است. عوامل فیلم تمام تلاششان را کرده اند تا داستان جذاب و گفته نشده ای را از زندگی یک بازیگر معروف به نمایش عموم دربیاورند. 

نوئل گوردون زندگی عجیبی داشت و از آن عجیب تر این است که همان سرعتی که شهرت رسیده بود از یادها رفت. امروزه کسی از نوجوان ها و جوان ترها را نمی توان پیدا کرد که اسم نوئل گوردون را شنیده باشند و یا حتی فیلمی از او دیده باشند.

پس اگر به سریال های زندگی نامه ای و درام علاقه دارید، می توانید مینی سریال Nolly را تماشا کنید و فراز و نشیب زندگی نوئل گوردون شد را ببینید و از آن لذت ببرید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.