دانلود سریال
Mo fang fan قاتل مقلد

803 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 1269
10
/
7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Copycat Killer
دانلود سریال Copycat Killer

خلاصه داستان سریال Copycat Killer

یک قاتل زنجیره ای از علاقه رسانه ها به قتل های خود سوء استفاده می کند، قربانیان، پلیس و رسانه ها را فریب می دهد و با آن ها بازی می کند و قتل هایش را به رسانه ای نمایشی تبدیل می کند. کپی کت کیلر  یا قاتل مقلد، داستان یک دادستان سرسخت را دنبال می کند که پس از جولان وحشیانه یک قاتل زنجیره ای که دل و روح ملت را به لرزه درآورده است، وارد بازی تعقیب موش و گربه می شود. قاتل با استفاده از علاقه رسانه ها به قتل های وحشتناک خود، از دستکاری قربانیان، پلیس و رسانه ها دست بر نمی دارد تا کار خود را به یک نمایش ملی تبدیل کند.

 

معرفی سریال Copycat Killer

مجموعه قاتل مقلد، یک سریال جنایی، درام و هیجانی تایوانی با بازی وو کانگ رن، آلیس کو، روبی لین، کو چیا ین و ‏فندی فن و سایر بازیگران است. این سریال دارای 10 قسمت است که مدت زمان هر قسمت 60 دقیقه ‏است. این سریال بر اساس رمانی مشهور از میابه میوکی ژاپنی ساخته و از نتفلیکس پخش شده است.

 

نقد و بررسی سریال کپی‌کت کیلر یا قاتل مقلد

Copycat Killer از همان سریالهایی است که شما را ناامید می کند و به یکباره زیر پوست شما می خزد. بزرگترین نکته مثبت این نمایش این است که به سادگی آنقدر طولانی است که ساختن و پرداختن این شخصیت ها از ابتدا زمان کافی را پیدا می کنند، بنابراین شما کاملاً در سفر آنها و آنچه که آنها در طول این ماجرای وحشتناک از سر می گذرانند با آنها همراه خواهید بود. این نمایش بسیار شبیه دیگر فیلم های جنایی-هیجان انگیز این ژانر است ، فیلم هایی مثل Seven یا حتی اره؛ این فقط مجموعه ای از اتفاقات وحشتناک است که شما را نگران عزیزانتان می کند. اگرچه انتظار ندارید چنین اتفاقاتی برای شما یا نزدیکانتان بیفتد، اما می دانید که چنین بزهکارانی وجود دارند که کاملاً توانایی انجام چنین کارهایی را دارند. از آنجایی که این شخصیت ها در طول 10 قسمت 60 دقیقه ای آنقدر شکل می گیرند، احساسات شما نسبت به کل این موقعیت به تدریج افزایش می یابد. یک اضطراب محسوس وجود دارد که همیشه بر سریال سایه افکنده و شما را کاملاً هیجان زده نگه می دارد، اگرچه رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر کمی طول می کشد. زمان های اضافی مملو از داستان های پس زمینه شخصیت ها است که همه طالاعات را برای دانستن اطلاعات بعدی در اختیار ما قرار می دهد. همانطور که گفته شد، Copycat Killer به هیچ وجه منحصر به فرد نیست. ما این نمایش را در چندین نمایش مختلف به شیوه های کمی متفاوت دیده ایم. پس از مدتی، ایده ای در مورد اینکه این نمایش به کجا می رود خواهید داشت و قطعاً می توانید ضربات آن را پیش بینی کنید. با این حال، این سریال هیجان انگیز بیشتر از این ها شما را به چالش می کشد. چندین بخش جالب از داستان وجود دارد که شما را به غیر از قتل ها علاقه مند می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.