دانلود سریال
Duty After School خدمت بعد از مدرسه

1819 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 1653
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Duty After School (خدمت بعد از مدرسه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Duty After School (خدمت بعد از مدرسه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه داستان سریال Duty After School

سریال خدمت بعد از مدرسه، داستان سال آخری های دبیرستان سئونگجین را روایت می کند که برای مبارزه با حمله موجودی مرموز که آسمان را جولانگاه خود کرده، یک جنگ واقعی را آغاز کرده اند، جنگی که برای قبولی در کنکور و امتحان ورودی دانشگاه نیست. به دلیل هجوم به یک کره ناشناخته، پایان جهان تقریباً فرا رسیده است و نوجوانان با اسلحه به جای قلم در بدترین شرایط مجبورند که در شدیدترین حالت مبارزه کنند.

 

معرفی سریال Duty After School

خدمت بعد از مدرسه یک سریال ساخته کره جنوبی است که در آن شین هیون سو، لی سون وون، ایم سه می، کیم کی ها، چوی مون هی، کیم سو-گیوم، لی یون، کوون یون بین، مون بازی می کنند. سانگ مین و وو مین گیو گروه بازیگران ‏را تکمیل می کنند. این سریال بر اساس رمان وبی (مانهوا) به همین نام اثر Ha Il-kwon ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در 31 مارس 2023 پخش شد. این سریال به دو پارت تقسیم شده: پارت 6 قسمتی اول در 31 مارس 2023 پخش شده، در حالی که پارت دوم آن در 28 آوریل 2023 پخش خواهد شد.

 

بررسی شخصیت های سریال خدمت بعد از مدرسه

شین هیون سو نقش لی چون هو، فرمانده جوخه که برای قانون نظامی ارزش قائل است و با دانش آموزان سرسختانه برخورد می کند را بازی می کند. لی سون وون در نقش کیم وون بین، گروهبانی که دستیار وفادار چون هو است را بازی می کند. ایم سه می در نقش پارک یون یانگ، معلم کلاس 2-3 که ایمنی دانش آموزان را در اولویت قرار می دهد به ایفای نقش می پردازد؛ کیم کی هائه در نقش کیم چی یول، دانش آموز کلاس 2-3 را بازی می کند، او درون گرا است و رویای خاص یا آرزوی قبولی در دانشگاه دلخواه ندارد. اگرچه به ظاهر ترسو است، اما در برخی مواقع در نجات دوستانش پیشقدم می شود. او به لی نارا علاقه دارد؛ چوی مون هی در نقش لی نا را، دانش آموز کلاس 2-3 که ساکت است و باحال به نظر می رسد. او در وظایف خود عالی است و تیرانداز تیم است؛ Kim Su-gyeomنقش Kwon Il-ha، دانش آموز مشکل ساز کلاس 2-3 را بازی می کند و هر کاری که می خواهد انجام می دهد.لی یون نیز در نقش Noh Ae-seol، دانش آموز ساکت ‏کلاس 2-3 بازی می کند و اغلب توسط Bo-ra مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. او در کارهایش کند عمل می کند و گاهی اوقات همه چیز را به هم می زند اما ذات خوبی دارد.کوون یون بین در نقش یون بورا، دانش آموز کلاس 2-3 با شخصیتی صریح و تندخو است. او شخصیتی قوی دارد و به دیگران کمک می کند. مون سانگ مین در نقش وانگ ته من بازی می کند و وو مین گیو با اسم کیم دئوک جونگ، به ایفای نقش می پردازد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 15:51:24
    کسی میتونه چنتا مث این بهم معرفی کنه دوبار دیدمش...
  • 1402-01-20 22:18:32
    سریال عالی و خوبیههه
  • 1402-01-21 13:03:18
    عالی دمتون گرم اپلود کردید راستی ادامه سریال برای کسایی مشتاق اند بعد اردیبهشت میاد یا تو ماه اردیبهشت هم حدود ها
    • 1402-06-26 21:08:54
      خداییش خیلی اعصابم خورده که فقط ۱۰ قسمت داره خیلی ناراحت شدم آخرش همشون جز ۴ نفر مردن من خودم به شدت آدم احساسی هستم الان واقعا حالم خیلی بده
      • 1402-06-29 23:39:21
        خب همین متفاوت اش کرد پایانی تلخ نسبت به اکثر سریال کره ای که پایان خوب دارن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.