دانلود سریال
Schmigadoon! اشمیگادون!

730 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12913
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Schmigadoon!
دانلود سریال Schmigadoon!

خلاصه داستان سریال Schmigadoon

دو پزشک نیویورکی، ملیسا و جاش، کوله های خود را بر می دارند و به سفر می روند تا رابطه ی ناموفق خود را اصلاح کنند، اما متوجه می شوند که هنوز در حال دعوا هستند. آنها گم می شوند و به زودی یک شهر جادویی به نام اشمیگادون را کشف می کنند که همیشه در یک عصر موزیکال به سبک عصر طلایی گیر افتاده است و به زودی متوجه می شوند که تا زمانی که عشق واقعی را پیدا نکنند نمی توانند این شهر را ترک کنند. عنوان و مفهوم داستان، فیلم موزیکال Brigadoon در سال 1947 را تقلید می کند. در فصل دوم، ملیسا و جاش زندگی خود را به عنوان پزشک در شهر نیویورک، دوباره یکنواخت می بینند. آنها به دنبال روستای عجیب اشمیگادون می گردند، اما در عوض به دنیایی می رسند که به موزیکال های جذاب و تاریک دهه های 1960 و 1970 ادای احترام می کند. این عنوان تقلید از موزیکال شیکاگو در سال 1975 است.

 

معرفی سریال ‏Schmigadoon

اشمیگادون! یک مجموعه تلویزیونی کمدی موزیکال آمریکایی است که توسط Cinco Paul و Ken Daurio ساخته شده است و همه آهنگ های آن توسط Paul نوشته شده است که به عنوان مجری برنامه نیز فعالیت می کند. این سریال از Apple TV+  از تاریخ 16 ژوئیه 2021 پخش می شود. سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل 1 Schmigadoon! تقلید و ادای احترامی طنز آمیز به موزیکال های عصر طلایی دهه های 1940 و 1950 بود. در این سریال گروهی از بازیگران به رهبری سیسیلی استرانگ و کیگان-مایکل کی حضور دارند. کارگردان فصل اول بری سوننفلد بود، در حالی که رابرت لوکتیک کارگردانی فصل دوم را با طراحی رقص کریستوفر گاتلی بر عهده داشت Cinco Paul جایزه Primetime Emmy را برای موسیقی و متن اصلی برجسته در سال 2022 برای "Corn Puddin'"، آهنگی که در قسمت پایلوت نمایش داده شد، برد. در فصل دوم که در سال 2022 فیلمبرداری شد و در 5 آوریل 2023 پخش شد، جاش و ملیسا خود را در شهری جادویی می بینند، دنیایی که ادای دینی طنزآمیز به موزیکال های دهه 1960 و 1970 دارد.

 

پس زمینه ساخت سریال ‏Schmigadoon

سینکو پل بیش از 20 سال قبل از نمایش این سریال، این ایده را داشته که خنده دار می شد اگر دو فرد، مانند کوله پشتی دار های فیلم یک گرگینه آمریکایی در لندن، به جای داستانی ترسناک، به یک شهر موزیکال برخورد کنند. به گفته پل، این مفهوم تنها زمانی به طور کامل برای او مورد توجه قرار گرفت که به "زن و شوهری که آنجا مانده اند تا زمانی که بتوانند عشق واقعی را پیدا کنند" تغییر کرد. پل گفت که اگرچه سبک موسیقی، شخصیت ها و طنز فصل اول اشمیگادون عمدتاً مبتنی بر موزیکال های دهه های 1940 و 1950 است، صحنه ها و لباس ها منعکس کننده آمریکای دهه 1910 هستند، مانند محیط فیلم مرد موسیقی.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.