دانلود سریال
Transatlantic

595 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2943
10
/
6.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Transatlantic
دانلود سریال Transatlantic

خلاصه سریال Transatlantic

سریال به ماجرای یک روزنامه‌ نگار آمریکایی به نام واریان فرای و مری جین گلد را در طول یک سال اقامت در فرانسه در سال 1940 می پردازد. این دو نفر با مخفی شدن در یک ویلا و گردهم آوردن مردان قهرمان موفق می شود برای بیش از 2000 پناهجو که در خطر از دست دادن جان خود هستند، عبور امن از فرانسه و ورود به ایالات متحده را فراهم کند. سریال ترانس آتلانتیک داستانی از عشق ممنوع، ماجراجویی پر مخاطره و شجاعت غیرقابل تصور است...

 

عوامل ساخت سریال ترانس آتلانتیک

سریال‌ Transatlantic یک مجموعه تلویزیونی محدود در قالب هفت قسمت است که توسط آنا وینگر و دانیل هندلر بر اساس رمان The Flight Portfolio نوشته جولی اورینگر ساخته شده است. رمان The Flight Portfolio خود، بر اساس داستان واقعی کمیته نجات اضطراری است. سریال Transatlantic 2023 در ژانر های درام و تاریخی دسته بندی می شود و ستارگانی همچون جیلیان جیکوبز در نقش مری جین گلد، لوکاس انگلستانر، کوری مایکل اسمیت در نقش واریان فرای، رالف آموسو و دلیلا پیاسکو در آن به ایفای نقش می پردازند. سریال Transatlantic اولین پروژه ای بود که در سپتامبر 2021 با مشارکت نتفلیکس و شرکت سازنده آنا وینگر مستقر در برلین Studio Airlift اعلام شد. در مصاحبه مارس 2023 با Deadline Hollywood قبل از نمایش سریال Transatlantic، وینگر گفت که برای ساخت این سریال از فیلم کازابلانکا 1942 الهام گرفته است. فیلمبرداری اصلی سریال Transatlantic 2023 در مارسی، کشور فرانسه در فوریه 2022 آغاز شد.
جیلیان جیکوبز بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. جیلیان جیکوبز در سریال فرنیچ ایفای نقش کرده که هم اکنون پخش آن به پایان رسیده و فصل اول آن در آمریکا بیش از ده میلیون بیننده داشته و در حال حاضر از هشتاد شبکه تلویزیونی در حال پخش است. و همچنین در سریال همسر خوب و انیمیشن هیولاها بر علیه بیگانگان نیز نقش آفرینی کرده است. جیلیان جیکوبز همچنین در فیلم Solitary Man 2009 و فیلم پیمانکار 2019 بازی کرده است.

 

عملکرد سریال Transatlantic 2023

سریال ترانس آتلانتیک در هفتم آپریل 2023، در سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. به گفته منتقدان شروع این سریال بسیار قوی، با شخصیت های اصلی دلسوز، فیلمبرداری زیبا، طراحی صحنه عالی و ترکیبی جالب از وقایع تاریخی معتبر و عناصر داستانی بود. برای دانلود سریال Transatlantic 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. آنها مجموعه ای درباره ایده آل گرایی و انسانیت عمیق شخصیت هایی مانند واریان فرای و لیزا فیتکو ایجاد کردند که جان خود را برای نجات بسیاری دیگر به خطر انداختند. آنها قهرمانان واقعی بودند، چراغ هایی در تاریکی زمان خود و باید به عنوان الگوی روزگار ما باشند، که بار دیگر به زمان های تاریک تر می افتند. هرچند فیلمنامه در قسمت‌های بعدی سطحی شد و با کلیشه‌های ملودراماتیک بیش از حد مزاحم و مسطح کم رنگ‌ و کم رنگ تر شد.دانلود سریال Transatlantic 2023 و تماشای آن به طرفداران درام های تاریخی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.