دانلود سریال
Florida Man

534 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5343
10
/
6.8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Florida Man
دانلود سریال Florida Man

خلاصه سریال Florida Man 2023

مایک ولنتاین یک پلیس سابق مبارز است که مجبور می شود به ایالت زادگاهش، فلوریدا برگردد تا دوست دختر فراری یک مافوق فیلی را پیدا کند. این سفر ساده تبدیل به یک سفر مارپیچ به اسرار مدفون خانواده و تلاشی فزاینده بیهوده برای انجام کار درست می شود و در یک شکار گنج غرق می شود…

 

عوامل ساخت سریال مرد فلوریدا ۲۰۲۳

سریال Florida Man یک مجموعه تلویزیونی پخش محدود محصول کشور آمریکاست که توسط دونالد تاد ساخته شده است و در کنار جیسون بیتمن، مایکل کوستیگان و میگل آرتتا به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. در سریال Florida Man ادگار رامیرز در نقش یک پلیس سابق بازی می کند که برای حل یک پرونده به ایالت خود فلوریدا بازگردانده می شود. آنتونی لاپاگلیا در نقش سانی ولنتاین پدر مایک، ابی لی در نقش دلی وست، اوتمارا ماررو در نقش پتسی خواهر مایک و لکس اسکات دیویس، ایموری کوهن و آیزایا جانسون نیز در نقش های اصلی بازی می کنند. سریال مرد فلوریدا در ویلمینگتون، کارولینای شمالی فیلمبرداری شده است. در جولای 2018، جیسون بیتمن و فیلم های مجموع مایکل کاستیگان یک قرارداد تولید چند ساله با نتفلیکس امضا کردند. این قرارداد که بزرگترین همکاری در تاریخ استریمر در آن زمان بود، باعث افزایش همکاری بیتمن با نتفلیکس پس از احیای Arrested Development و انتشار سریال Ozark شد. بیتمن در بیانیه ای گفت: «نتفلیکس از نظر شایستگی و تبلیغات شفاهی موفق است و ما هیجان زده هستیم که محتوا های جدیدی را برای این سرویس استریم بیاوریم». در آپریل 2021، نتفلیکس اعلام کرد که سفارش یک سریال هشت قسمتی را برای سریال مرد فلوریدا داده است که ادگار رامیرز قرار است آن را تولید کند. فیلمبرداری اصلی در دهم آگوست 2021 آغاز شد. فیلمبرداری در ویلمینگتون و ساحل کارولینا، کارولینای شمالی انجام شد. پس از چندین تاخیر فیلمبرداری، فیلمبرداری تا دسامبر 2021 ادامه یافت. 
ادگار رامیرس بازیگر ونزوئلایی است که بخاطر بازی در فیلم Gold 2016، فیلم Point Break 2015 و فیلم Deliver us from evil 2014 به شهرت رسید.
آنتونی لاپالیا بازیگر استرالیایی است که برای بازی در سریال Without a Trace، فیلم Lantana 2001 و فیلم Empire Records 1995 شناخته میشه.

 

عملکرد سریال Florida Man

سریال مرد فلوریدا در تاریخ 13 آپریل 2023 در نتفلیکس با هفت قسمت به جای سفارش اصلی که هشت قسمت بود، منتشر شد. برای دانلود سریال Florida Man 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. این یک ساعت تابستانی سرگرم کننده در مورد گروه های مختلفی از افراد بسیار نا کارآمد است که رویاهای مختلف را به روش های مختلف دنبال می کنند. همه اکثرا غیر قانونی برخی غیرقانونی تر از دیگران. مخاطبی درمورد سریال Florida Man نوشت: بازیگران عالی بودند، بازی ها عالی بودند، تولید برای سریال های نتفلیکس بسیار خوب بود. سریال Florida Man یک مینی سریال کامل است، واقعاً هیچ چیز ناتمامی وجود ندارد، اما امیدوارم سری دوم را بسازند زیرا ساعاتی سرگرم کننده و عالی بود. دانلود سریال Florida Man 2023 به طرفداران ترکیب ژانر جنایی و کمدی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.