دانلود سریال
Six Four

465 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 441
10
/
6.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Six Four
دانلود سریال Six Four

خلاصه سریال Six Four 2023

پلیس مخفی سابق به نام میشل و کارآگاه جنایی به نام کریس به دنبال دختر نوجوان گم شده خود میگردند و فساد و خیانتی را که در طول یک پرونده حل نشده بد نام رخ داده است را افشا می کنند.  دی سی کریس اونیل توسط یک روزنامه نگار در مورد یک پرونده رها شده مربوط به یک دختر گم شده ملاقات می کند. او که دختر خودش نیز گم شده است و همسرش میشل برای جستجوی دخترش به لندن می رود انگیزه بیشتری برای حل پرونده دارد...

 

عوامل ساخت سریال Six Four 2023

سریال Six Four یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، درام و مهیج محصول سال 2023 بریتانیا است که در گلاسکو و ادینبورگ با بازی کوین مک کید، وینت رابینسون، الکس فرنز و جیمز کازمو اتفاق می افتد. این اثر اقتباسی از گرگوری برک از رمانی به همین نام اثر هیدئو یوکویاما است. سریال Six Four 2023 توسط هاوس پروداکشن تولید می شود. کلر کر بعنوان تهیه کننده و بن آ ویلیامز بعنوان سرپرست گروه کارگردانی سریال شش چهار هستند.  گرگوری برک نویسنده اجرایی فیلمنامه در کنار جولیت هاول، تسا راس و مالی بولت است. برک این سریال را به عنوان یک داستان انسانی درباره دو نفر که تحت فشار های باور نکردنی قرار دارند، توصیف کرد که هر دو تصمیم میگیرند تلاش کنند و به گذشته شان بپردازند.  این داستانی است در مورد اینکه چگونه شانس می تواند یک عمر را تعریف کند، کاوش در فساد موجود در مؤسسات، و بررسی اسرار و هیولا هایی که در کمین هر خانواده است. سریال Six Four در تابستان 2022 در گلاسکو و ادینبورگ در اسکاتلند فیلمبرداری شد.
وینت رابینسون بازیگر بریتانیایی است که برای ایفای نقش در سریال شرلوک، سریال The A word و فیلم Vera Drake 2004 به شهرت رسید.

 

عملکرد سریال Six Four 2023

سریال Six Four از ۳۰ مارس 2023 در ITVX در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. منتقد شارلوتا بیلستروم درمورد سریال Six Four نوشت: "بازیگران خوب نمایش را اجرا می کنند" و "ممکن است به نظر برسد که طرح داستان کمی تکراری است، اما سرعت یکنواخت و تمرکز دقیق روی تعداد کمی از شخصیت های جالب، پیگیری سریال را آسان می کند.» برای دانلود سریال Six Four 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. سریال Six Four تنها چهار قسمت است، مناسب برای کسی که حوصله تماشای معما های بلند رپ نداره مناسبه. سریال و نمایشی بسیار رضایت بخش در مورد این واقعیت وجود دارد که در حالی که این معما در قسمت دوم غیر قابل حل به نظر میرسد، چند ساعت بعد همه قسمت های پراکنده به خوبی به هم گره میخورند. این فیلم نیز کاملاً ترسیم شده است و بدون هیچ داستان اضافه ای، چهار قسمت قدرتمند و پر از پیچ و خم را ایجاد می کند. دانلود سریال Six Four 2023 به همه طرفداران ژانر جنایی توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.