دانلود سریال
The Last Thing He Told Me آخرین چیزی که او به من گفت

679 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10451
10
/
6.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Last Thing He Told Me (آخرین چیزی که او به من گفت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Last Thing He Told Me (آخرین چیزی که او به من گفت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The last thing He Told me

هانا وقتی شوهرش در جریان تحقیقات اختلاس ناپدید می‌شود، به دنبال عواقب بعدی است. شوهرش یادداشتی به جا می گذارد و از هانا التماس می کند که از بیلی، دختر ناتنی نوجوانش محافظت کند. بیلی اغلب با هانا بد برخورد می کند، اما پس از پیدا کردن یک کیف با 600 هزار دلار پول نقد، او برای بدست آوردن پول به هانا نیازمند است. اف بی آی شروع به تحقیق می کند و هانا متوجه می شود که شوهرش هویت واقعی خود را پنهان می کند. هانا حالت تدافعی شوهرش را به یاد می آورد زمانی که به آنها پیشنهاد داد برای تعطیلات به تگزاس بروند و بیلی برخی از خاطرات اولیه را از آنجا به یاد می آورد که منجر به عزیمت آنها از کالیفرنیا به تگزاس شد...

 

عوامل ساخت سریال The Last thing he told me 2022

سریال The Last thing he told me یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این سریال که متعلق به سرویس استریم Apple TV+ است بر اساس رمانی معروف به همین نام اثر لورا دیو ساخته شده است. این مینی سریال توسط لورا دیو و جاش سینگر ساخته شده و جنیفر گارنر در آن نقش آفرینی کرده است. پیش از انتشار در چهارم می 2021، رمان آخرین چیزی که به من گفت توسط Hello Sunshine و Red Om Films انتخاب شد. اندکی بعد، با مشارکت تلویزیون بیستم، Hello Sunshine و Red Om Films این پروژه را در بازار عرضه کردند. اپل، در یک جنگ مناقصه بسیار رقابتی، پروژه را برنده شد و سفارش مستقیم به این سری داد. لورا دیو، نویسنده این رمان، فیلمنامه اقتباسی را به همراه همسرش جاش سینگر نوشتند. اولیویا نیومن رهبری گروه کارگردانی سریال را برعهده گرفت. فیلمبرداری سریال The Last thing he told me در سوم می سال 2022 آغاز شد. 
جنیفر گارنر بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۵ با بازیگر معروف بن افلک ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند. جنیفر در کارنامه خود چهار بار نامزدی مراسم امی رو داره و در فیلم هایی نظیر فیلم Juno 2007، سریال Alias و فیلم 13 going on 30 به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد سریال آخرین چیزی که او به من گفت 2022

سریال The Last thing he told me در چهاردهم آپریل 2023 برای اولین بار پخش شد. فیلم The Last Thing He Told Me در چهاردهم آپریل 2023 برای اولین بار پخش شد و دو قسمت اول بلافاصله در دسترس قرار گرفت و بقیه به صورت هفتگی تا 19 ام می پخش می شوند. برای دانلود سریال The Last thing he told me بع بالای صفحه مراجعه کنید. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 12 منتقد، 42 درصد امتیاز تایید با میانگین نمره 5.90 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان راتن تومیتوز درمورد The Last Thing He Told Me نوشتند: «عملکرد حساس جنیفر گارنر باعث می‌شود با جریانات همراه شد، اما سرعت یکنواخت و روکش براق مانع از برجسته تر شدن این رمز و راز می شود». این مینی سریال در متاکریتیک نمره 55 از 100 رو بر اساس 9 نقد، که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است بدست آورد. دانلود سریال The Last thing he told me به طرفداران ژانر عاشقانه و مهیج پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.