دانلود سریال
Queenmaker

533 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 840
10
/
7.6
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kwinmeikeo
دانلود سریال Kwinmeikeo

خلاصه سریال Queenmaker 2023

هوانگ دو هی به عنوان مدیر کل یک تیم برنامه ریزی استراتژیک در گروه اون سونگ کار می کند. او در برخورد با افکار عمومی خوب است. او از موارد مزاحم شرکت مراقبت می کند و بسیار مورد اعتماد کارفرمایانش است. یک روز او به کمپین اوه کیونگ سوک می پیوندد تا شهردار سئول شود. اوه کیونگ سوک یک وکیل حقوق بشر است که اغلب با گروه اون سونگ مخالفت می کند. او با هدف مبارزه برای ضعیفان تصمیم گرفت برای شهرداری نامزد شود. در طول انتخابات، اوه کیونگ سوک و هوانگ دو هی اغلب با نظرات متفاوت سر می زنند، اما آنها برای یک هدف نهایی تلاش می کنند. یعنی اوه کیونگ سوک را شهردار سئول کنیم...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Queenmaker 2023

سریال ملکه ساز Queenmaker (به کره ای: 퀸메이커) یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی اوه جین سوک و با بازی کیم هی آئه، مون سوری و ریو سو یانگ ساخته شده است. این سریال در چهاردهم آپریل 2023 در نتفلیکس منتشر شد. کیم هی یی در نقش هوانگ دو هی، مون سوری در نقش اوه سونگ سوک‌یک وکیل حقوق بشر که او را "کرگدن عدالت" می نامند، ریو سو یونگ در نقش باک جائه مین یکی دیگر از نامزدهای شهرداری سئول است، در این سریال کره ای به ایفای نقش می پردازند.
کیم هی ئه بازیگر سینما اهل کره جنوبی است. وی از سال 1982 میلادی در حال فعالیت است. از سریال های محبوبی که درشون به ایفای نقش پرداخته می توان به سریال Secret Affair 2014، سریال The world of the married 2020 و سریال My husband's Woman اشاره کرد.

 

عملکرد سریال کره ای Kwinmeikeo

سریال کره ای Queenmaker 2023 با سرعت خوب و طرحی نو و با شخصیت های توسعه یافته شروع شد. آهنگ ها به جا بودند و تماشاگران به سرعت درگیر ماجرا شدند. برای دانلود سریال Queenmaker به بالای صفحه مراجعه کنید. با پیشروی داستان، تنش ایجاد شد و اوج به خوبی رقم خورد. با این حال پایان بندی عجولانه بود. به طور کلی، این سریال کره ای درام شروع و اوج خوبی داشت، اما پایان بد جنبه های مثبت قبلی را تحت الشعاع قرار داد. سریال Queenmaker یک استثنا برای Netflix Originals است. این یک سریال عالی با پایان واقعی است. شما مجبور نیستید منتظر فصل 2 باشید. بدون هیچ فحاشی، هیچ کلمه نا مناسب، بدون مواد مخدر، هیچ رابطه جنسی صریح یک سریال امن است. دانلود سریال کره ای Queenmaker 2023 به طرفداران ژانر سریال های کره ای با فضای حقوقی دادگاهی مثل سریال Devil Judge پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.