دانلود سریال
Waco: The Aftermath

432 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2035
10
/
7.3
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Waco: The Aftermath
دانلود سریال Waco: The Aftermath

خلاصه سریال Waco: The Aftermath 2023

مجموعه درام پنج قسمتی که عواقب وحشتناک بن بست فاجعه بار واکو در مجتمع برانچ دیویدیان را به تصویر می کشد. رویدادی که جنبش های شبه نظامی آمریکایی را تقویت کرد و به رادیکال شدن تیموتی مک وی و تری نیکولز کمک کرد. ردیابی وقایع وحشتناکی که به جنبش نو ظهور "میهن پرست" دامن زد که منجر به یک اقدام تروریستی در اوکلاهاما سیتی شد.

 

عوامل ساخت سریال Waco: The Aftermath 2023

سریال Waco: The Aftermath یک مینی سریال تلویزیونی محصول کشور آمریکاست که توسط John Erick Dowdle و Drew Dowdle ساخته شده و در شونزدهم آپریل ۲۰۲۳ در شبکه Showtime پخش شد. این مجموعه پنج قسمتی دنباله ای بر مینی سریال 2018 Waco است که درگیری سال 1993 بین اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، اداره الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره (ATF) و شعبه دیویدیان در واکو را به نمایش می‌گذارد. سریال دنباله دار عواقب محاصره و محاکمه ی اعضای بازمانده شعبه دیویدیان را به تصویر می کشد. بازیگران شامل مایکل شانون، شی ویگهام، جان لگوئیزامو و آنیکا مارکس هستند که نقش های خود را از مینی سریال Waco تکرار می کنند. در فوریه سال2021، شبکه Paramount+ سریال تراژدی آمریکایی را معرفی کرد که بر جنایات واقعی تمرکز دارد، از جمله ادامه سریال Waco در سال 2018. این سریال توسط برادران جان اریک داودل و درو دادل ساخته شد که همچنین مینی سریال سال 2018 را ساختند. در فوریه 2023، سریال Waco: The Aftermath نام گرفت و در عوض در Showtime در 16 آوریل 2023 نمایش داده شد. سریال Waco: The Aftermath بین ماه های مارس و جون 2022 در آلبوکرکی، نیومکزیکو فیلمبرداری شد.

 

عملکرد سریال Waco: The Aftermath

قسمت اول سریال Waco: The Aftermath 2023 در چهاردهم آپریل 2023 منتشر شد و بعد از تنها پخش یک قسمت کاربران وب سایت آی ام دی بی به این سریال نمره 7 از ده رو دادند. سایت متاکریتیک بر اساس نظر 7 منتقد، نمره 52 از 100 را به این مجموعه داد که نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است. برای دانلود سریال Waco: The Aftermath به پایین صفحه مراجعه کنید. بزرگ ترین بخش «واکو: عواقب» شامل فصلی است که اغلب درباره آن صحبت نمی شود، فصل بازمانده های شاخه داویدیان که به دلیل توطئه علیه دولت محاکمه شدند. از منظری دراماتیک، این همان دنیای کوچک قدرتمندی است که این داستان به آن نیاز دارد - محاکمه کردن آزادی ها و قرار دادن پارامترهای اصطلاح در کانون توجه. پنج نفر از آنها در مقابل یک قاضی محاکمه می شوند که به نظر می رسد از قبل تصمیم خود را گرفته است و به احساساتی که همه پس از واکو تجربه کردند، به ویژه کسانی که در برخی از قدرت های مرتبط با دولت بودند، اشاره می کند. دانلود سریال Waco: The Aftermath به بینندگانی که در پی مطالعه در مورد این واقعه هستند پیشنهاد میشود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.