دانلود سریال
The Diplomat

436 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1701
10
/
6.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Diplomat
دانلود سریال The Diplomat

خلاصه سریال The Diplomat 2

این سریال در مورد کیت وایلر، سفیر جدید ایالات متحده در بریتانیا است، زیرا او باید بحران های بین المللی را خنثی کند، اتحاد های استراتژیک در لندن ایجاد کند و با مکان جدید خود در کانون توجه سازگار شود و در عین حال تلاش می کند از ازدواج خود با همکار دیپلمات حرفه ای هال جان سالم به در ببرد...

 

عوامل ساخت سریال The Diplomat 2023

سریال دیپلمات یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است که توسط دبورا کان ساخته شده است. در 20 آوریل 2023 در نتفلیکس به نمایش درآمد.  در این سریال کری راسل در نقش سفیر کیت وایلر، روفوس سیول در نقش هال وایلر، علی آن در نقش عیدرا گراهام رئیس ایستگاه سیا،  دیوید گیاسی به عنوان وزیر امور خارجه آستین دنیسون و روری کینیر در نقش نخست وزیر نیکول تروبریج به ایفای نقش می پردازند.
در ژانویه سال 2022، اعلام شد که نتفلیکس سفارش سریال The Diplomat را به سازنده دبورا کان داده است. در فوریه همان سال، اعلام شد که کری راسل در این سریال بازی خواهد کرد. این مجموعه در 20 آوریل 2023 از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد.

 

عملکرد سریال The Diplomat 2023

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes سریال دیپلمات 2023 بر اساس نقد 15 منتقد، امتیاز 93 درصد تایید رو با نمره میانگین 7.3 از ده را گزارش کرد. برای دانلود سریال The Diplomat به پایین صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک سریال The Diplomat 2023 نمره 75 از 100 بر اساس 14 منتقد، نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است. سریال The Diplomat 2023 یک نمایش قوی و محکم با اجرای خوب راسل است، اما نمی توانیم از این احساس آزار دهنده خلاص شویم که این سریال در NBC در سال 2003 بهتر از نتفلیکس در سال 2023 کار می کرد. The Diplomat همچنین بیشتر در مورد روابط بین فردی خواهد بود. راسل تمام تلاش خود را می کند تا به کیت کمی جاذبه بدهد، با اقتدار در صحنه ها قدم می زند و قطعاً شبیه افرادی است که برای مدت طولانی از سشوار استفاده نکرده است.  بازیگران نقش مکمل، از هال باهوش سیول به پایین، قوی هستند.  نمایش دارای حس طنز ملایمی است که می تواند تا حدودی از جدیت آن بکاهد.  اما چیزی در مورد نمایش وجود ندارد که آن را تبدیل به یک سریال پر سر و صدا کند. دانلود سریال The Diplomat 2023 به طرفداران ژانر درام پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.