دانلود سریال
Slip

799 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 523
10
/
6.3
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Slip
دانلود سریال Slip

خلاصه سریال SLIP 2023

در مقطعی از زندگی، همه به این فکر کرده اند که اگر یک تغییر کوچک ایجاد می کردند، چگونه زندگی شان متفاوت می شد: با فرد دیگری ازدواج کنید، شغل دیگری انتخاب کنید، شاید کمی تمایلات جنسی خود را زیر سوال ببرید. لغزش، در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد وقتی یک شخص مجبور است جهان های بی نهایت را بپیماید تا راه خانه خود را پیدا کند. مائه کانون، در جهان های موازی سفر می کند و سعی می کند راه خود را برای رسیدن به شریک زندگی خود و خودش پیدا کند…

 

عوامل ساخت سریال Slip 2023

سریال لغزش یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکاست که توسط زوئی لیستر جونز ساخته شده است. لیستر جونز در آن نقش زنی را بازی می کند که در جهان های موازی سفر می کند و سعی می کند راه خود را به شریک زندگی اش و خودش پیدا کند. سریال Slip 2023 اولین بار در 21 آپریل 2023 در کانال Roku پخش شد. در مارس 2022، اعلام شد که زوئی لیستر جونز یک سریال کمدی را برای شبکه The Roku می نویسد و کارگردانی می کند و داکوتا جانسون قرار است تحت عنوان TeaTime Pictures به عنوان تهیه‌کننده اجرایی باشد. در سریال Slip 2023 بازیگرانی چون زوئی لیستر جونز در نقش می کانن، امیلی همپشایر در نقش سندی و ویتمر توماس در نقش الیجا هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در آپریل 2022 در تورنتو آغاز شد.

 

عملکرد سریال Slip 2023

سریال اسلیپ به نویسندگی، کارگردانی و بازی لیستر جونز، مای کانن، دستیار متصدی موزه را دنبال می کند که از زندگی اش خسته شده است، زندگی ای که با همسرش الیجیا (ویتمر توماس) با ثبات کامل و پیش پا افتاده سپری می شود. اگر چه هر دو راحت زندگی می کنند، اما به راحتی می توان فهمید که هیچ کدام واقعاً خوشحال نیستند. سریال Slip چیزی جز یه داستان متوسط ​​نیست. صدای لیستر جونز منحصر به فرد است و چیزی را خلق می کند که فراتر از مفهوم علمی تخیلی آن است و مطمئناً از داستان های بی شماری درباره جهان های بی نهایت که در سال های اخیر دریافت کرده‌ایم جداست. برای دانلود سریال Slip 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال اسلیپ به چند جهانی اهمیت نمی‌ دهد، نه، بلکه به مردمی که در آن زندگی می کنند، اهمیت می دهد و اینکه چگونه تعاملات ما با یکدیگر شکست می خورند و به هم می رسند، کار هایی را که از روی عشق و ناامیدی انجام می‌دهیم و نتایج نامرتب ناشی از آن را بررسی می‌کند. سریال Slip درباره ساختن شخصیت های باور پذیر و به یاد ماندنی است، از دلال های خفن سهام گرفته تا صاحبان بارهای همجنس‌گرایان و موسیقی دانان معروف. سریال Slip پس از سه روز از پخش شدن نمره 6.1 رو از مخاطبین سایت imdb دریافت کرده است. دانلود سریال Slip 2023 به طرفداران ژانر کمدی فانتزی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.