دانلود سریال
Rough Diamonds

556 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2725
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Rough Diamonds
دانلود سریال Rough Diamonds

خلاصه سریال Rough Diamonds 2023

نوح ولفسون که 15 سال پیش فرقه ارتدوکس خانواده اش را ترک کرد، به همراه پسرش تامی مک کیب در فرودگاه بروکسل است. دنباله روی یک خانواده یهودی افراطی ارتدوکس در مایل میدان الماس آنتورپ بلژیک. او نام خانوادگی مادر مرحومش را دارد.  با این حال، او از مرگ برادرش یانکی مطلع نشد. چیزی که او همچنین متوجه شد این بود که یانکی یک معتاد به قمار بود که صد ها هزار یورو به یک کتابفروش بدهکار بود. او خانواده خود را در مراسم تشییع جنازه یانکی غافلگیر می کند.  خواهرش آدینا از دیدن او پس از 15 سال خوشحال است، اما برادرش الی چندان خوشحال نیست...

 

عوامل ساخت سریال Rough Diamonds 2023

سریال Rough Diamonds یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، درام و مهیج است. این سریال محصول کشور بلژیک و به زبان هلندی است. این سریال در ۸ قسمت ساخته روتم شامیر و یووال یفت در سال ۲۰۲۳ به نمایش از سرویس استریم نتفلیکس در اومد. تریلر جدید بلژیکی Rough Diamonds چیزی بیش از قاچاق و معاملات کثیف است.  همچنین شامل مردی می‌شود که پانزده سال پیش پس از ترک فرقه به خانواده یهودی فوق‌العاده ارتدوکس خود باز می‌گردد تا بفهمد چه چیزی باعث خودکشی برادرش شده است.

 

عملکرد سریال Rough Diamonds 2023

سریال Rough Diamonds 2023 در بیست و یکم آپریل ۲۰۲۳ از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. در ظاهر، Rough Diamonds فقط شبیه یک فیلم هیجان‌انگیز به نظر می رسد درباره مردی که سعی می کند فعالیت های قاچاق و قمار را که می تواند خانواده اش را نابود کند، ریشه کن کند. سریال Rough Diamonds پس از پخش قسمت اول خودش جزو پیشنهاد های منتقدان قرار گرفت. اگر سکانس های اکشن خود را با داستان خانواده و ایمان خود متعادل کند شاید نمرات بالاتری نیز دریافت کنه. این تغییر به نمایش عمق بسیار بیشتری نسبت به آنچه در غیر این صورت داشت می بخشد. برای دانلود سریال Rough Diamonds 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. چند اپیزود اول نسبتا کند هستند و عمدتا پویایی های مختلف روابط بین خانواده را نشان می دهد. خنجر زدن از پشت و مکر در میان نزدیکترین اعضای خانواده یک اتفاق رایج در سراسر جهان است. علاوه بر این، طرح داستان به خوبی اجرا می شود و یک پیش فرض قوی برای افشای بزرگ ایجاد می کند.  روند داستان نویسی به طور یکپارچه انجام می شود و هیچ حفره ای در داستان باقی نمی گذارد. کوین یانسنز در نقش نوح بیش از همه در میان بازیگران برجسته بود.  او توانست شخصیت را به خوبی به تصویر بکشد.  نام دیگری که شایسته ذکر است، اینی ماسز است که هر بار که روی پرده نمایش می‌رفت، عملکرد فوق العاده ای ارائه می کرد.  رابی کلیرن نیز ثابت کرد که عنصر مهمی از نمایش است که نمی توان آن را جایگزین کرد. اگر به تریلر های جنایی خانوادگی با حال و هوای مشابه پدر خوانده علاقه دارید، پس دانلود سریال Rough Diamonds مناسب شماست. شکل گیری داستان و پیچش ها و چرخش ها، سریال را جذاب و شدید نگه می دارد.  مخاطبان همچنین نگاهی دقیق تر به تجارت الماس در جامعه یهودی خواهند داشت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.