دانلود سریال
Dead Ringers

620 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5361
10
/
6.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dead Ringers
دانلود سریال Dead Ringers

خلاصه سریال Dead Ringers 2023

بورلی و الیوت مانتل دو قلو های همسان هستند که متخصص زنان موفقی شده اند. به همان اندازه که به هم نزدیک اند، شخصیت آنها با یک دیگر متفاوت است. بورلی موهایش را می بندد و درونگراتر و نرم زبان است در حالی که الیوت دوست دارد موهایش را باز نگه دارد و اهل خوش گذرانی است. به عنوان متخصص زنان، زایمان های زیادی را شاهد بوده اند که اشتباه پیش رفته است و دوست دارند باور کنند که دنیا هنوز راه های بهتری برای زایمان پیدا نکرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، آنها قصد دارند روزی مرکز زایمان مستقل خود را راه اندازی کنند...

 

عوامل ساخت سریال Dead Ringers 2023

سریال Dead Ringers 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، ترسناک و تریلر محصول کشور آمریکا است. سریال جدید ریچل وایز «زنگ های مرده» بر اساس رمانی از باری وودز به نام «دوقلوها» برای آمازون ساخته شده است که تصویری دوباره از فیلم تحسین شده دیوید کراننبرگ در سال 1988 به همین نام است.  بازی ها، به‌ویژه شخصیت های متضادی که راشل وایز در نقش دوگانه اش به تصویر می‌کشد، درخشان هستند.
ریچل وایس بازیگر انگلیسی تبار است. او تا به حال برنده جوایز گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار برای فیلم The Constant Gardener 2005، یک جایزه بفتا برای فیلم The favorite 2018، یک جایزه گلدن گلوب برای فیلم The Constant Gardener (2005) و یک جایزه آکادمی فیلم بریتانیا بوده است.

 

عملکرد سریال Dead Ringers 2023

سریال Dead Ringers 2023 نسخه پرایم جدید فیلم «زنگ‌ های مرده» زمانی بهتر عمل می‌کند که اون رو از نسخه اصلی و تحسین بر انگیز سال 1988 جدا کنید.  مطمئناً، این داستان هنوز هم داستان پزشکان دوقلو متخصص زنان است اما هویت منحصر به فرد و مطمئنی برای خود ایجاد می کند. سریال زنگ های مرده 2023 بسیار بیشتر از یک تکرار صرف از منبع است و از کتاب دو قلو ها نوشته باری وود و جک گیزلند «برای انجام کاری» الهام گرفته است. این حس در نیم فصل اول که ممکن است سریال 6 ساعته بودن به جای یک فیلم 2 ساعته را توجیه نکند، در فصل پایانی خیره کننده ناپدید می شود، یک اثر شرورانه که امسال با بهترین قسمت های تلویزیون تبدیل خواهد شد. برای دانلود سریال Dead Ringers 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳، تریلر رسمی مینی سریال Dead Ringers که براساس فیلمی با همین عنوان به کارگردانی دیوید کراننبرگ، برای آمازون ساخته شده، منتشر شد. پخش سریال Dead Ringers که یکی از مورد انتظارترین مینی سریال‌های پیش روست، به عهده آمازون است و تاریخ پخش این مینی سریال مدت‌ها پیش منتشر شده بود. دانلود سریال Dead Ringers 2023 به طرفداران ژانر ترسناک و تریلر شدیدا پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.