دانلود سریال
Love & Death عشق و مرگ

882 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 23254
10
/
7.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Love & Death (عشق و مرگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Love & Death (عشق و مرگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه مینی سریال Love and Death

این سریال بر اساس داستان واقعی ویلی، زن خانه‌دار کندی مونتگومری است که متهم به قتل وحشیانه با تبر دوستش بتی گور در سال 1980 بود. کندی مونتگومری و بتی گور اشتراکات زیادی داشتند: آنها با هم در گروه کر کلیسای متدیست می خواندند، دخترانشان بهترین دوستان هم بودند و همسرانشان مشاغل خوبی داشتند که در شرکت های فناوری در حومه شمال دالاس به نام سیلیکون پریری کار می کردند. سطح آرام زندگی به ظاهر کامل خود، هر دو زن با ناامیدی های نا گفته و خواسته های بی پاسخ...

 

عوامل ساخت سریال Love & Death 2023

سریال Love and death یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام جنایی محصول کشور آمریکاست. این سریال به کارگردانی لزلی لینکا گلتر و نویسندگی دیوید ای کلی در 27 ام آپریل سال 2023 از شبکه HBO Max پخش شد. در این سریال الیزابت اولسن در نقش کندی مونتگومری، جسی پلمونز در نقش آلن گور، پاتریک فوجیت در نقش پت مونتگمری، لیلی راب در نقش بتی گور و کیر گیلکریست در نقش ران آدامز هنرنمایی می کنند. در ماه می 2021 اعلام شد که شبکه HBO Max چراغ سبز برای مینی سریال با الیزابت اولسن نشان داده است. فیلمبرداری عمدتاً در کایل، تگزاس انجام شد و در 27 سپتامبر 2021 آغاز شد. فیلمبرداری سریال Love and death در هفت آپریل 2022 به پایان رسید. پخش سریال عشق و مرگ برای اولین بار در HBO Max در 27 آپریل 2023 برنامه ریزی شد، که سه قسمت اول بلافاصله در دسترس هستند و بقیه به صورت هفتگی تا 25 ماه می پخش می شوند. 
الیزابت اولسن بازیگر آمریکایی است. او بازیگری را در چهار سالگی آغاز کرد و اولین حضور او در سینما مربوط به ایفای نقش در تریلر فیلم مارتا مارسی می مارلین ۲۰۱۱ بود که برای این نقش‌آفرینی مورد تحسین قرار گرفت. سپس در سال ۲۰۱۳ نقشی را در فیلم ترسناک Silent house ایفا کرد. او در فیلم و سریال های محبوب و تحسین شده ای چون فیلم دکتر استرنج، فیلم oldboy 2013، فیلم انتقام جویان و فیلم کاپیتان آمریکا به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد مینی سریال عشق و مرگ ۲۰۲۳

در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۵ منتقد مینی سریال Love & Death میانگین نمره ۶.۵ از ده و دارای امتیاز تایید 60 درصد است. برای دانلود سریال Love and death 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. مجله Variety درمورد سریال Love and death نوشت که Love & Death "خوب ساخته شده" و مقایسه هایی را با Candy سری Hulu در سال 2022 در همین موضوع انجام می دهد. آنها رونق واقعی جنایت را دلیلی برای چگونگی این موضوع می دانند. «افراد واقعی را به نسخه‌های اغراق‌آمیز، تبدیل کنید». پس از سریال های درام محبوبی مانند The Undoing و Big Little Lies، خالق این نمایش ها، با درام دیگری در شبکه HBO Max دور هم جمع شدند. این مینی سریال جدید، Love and death 2023، موضوعی مشابه نمایش های ذکر شده قبلی را دنبال می کند. سریال عشق و مرگ بر اساس داستان واقعی کندی مونتگومری از اوایل دهه 1980 است که دوست و همسایه خود بتی گور را به قتل رساند. اگر طرفدار پرونده های جنایی هستید دانلود سریال Love and death 2023 را عقب نندازید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.