دانلود سریال
Saint X سنت ایکس

710 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1907
10
/
6.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Saint X (سنت ایکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Saint X (سنت ایکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Saint X 2023

مرگ اسرارآمیز یک زن جوان در طول یک تعطیلات ایده آل در دریای کارائیب، یک سلسله اتفاقات مخرب رو به وجود میاره که در نهایت خواهرش که زنده مانده است شروع به تعقیب عوامل این مرگ میکنه. در سال 2005، آلیسون توماس و خانواده اش از طبقه متوسط به یک استراحتگاه در دریای کارائیب پرواز می کنند. کلر اکنون به همراه امیلی، که در نیویورک زندگی می کند و تلاش می کند مرگ آلیسون و طوفان رسانه ای پس از آن را پشت سر بگذارد، می رود...

 

عوامل ساخت سریال Saint X 2023

سریال Saint X یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام روان شناختی محصول کشور آمریکاست که توسط لیلا گرشتاین ساخته شده است. این سریال در بیست و ششم آپریل سال 2023 در سرویس استریم Hulu منتشر شد. سریال Saint X بر اساس رمانی به همین نام اثر الکسیس شایتکین ساخته شده است. در این سریال آلیسیا دبنام-کری در نقش امیلی توماس، جاش بونزی در نقش کلایو «گوگو» ریچاردسون، وست دوچونی در نقش آلیسون توماس و جیدن الیجا در نقش ادوین هنرنمایی می کنند. در بیست و چهارم ژانویه سال 2022، سرویس استریم Hulu دستور ساخت سریال هشت قسمتی بر اساس رمان Saint X را صادر کرد. سریال Saint X توسط لیلا گرستاین ساخته شده است که در کنار شایتکین، دی ریس، استیون ویلیامز، دیوید لوین، زک هیدن، اوبری «دریک» گراهام، عادل «آینده» نور، جیسون شریر و استیو پرلمن، تهیه‌کننده اجرایی است. سریال Saint X در بیست و ششم آپریل 2023 منتشر شد و سه قسمت اول بلافاصله با همدیگه و بقیه به صورت هفتگی عرضه می شوند.

 

عملکرد سریال Saint X

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز سریال Saint X بر اساس نقد 12 منتقد، امتیاز تایید 17 درصد و میانگین نمره 4.7/10 را گزارش کرد. متاکریتیک بر اساس نظر 5 منتقد، امتیاز 50 از 100 را به سریال Saint X اختصاص داده است که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. برای دانلود سریال Saint X 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. می‌توانید احساس کنید که عناصری که کتاب قدیس ایکس را به چنین رمان جذابی تبدیل کرده اند، با رویکرد بسیار آرام نمایش از بین می‌روند. این از نوع سریال هایی است که به نظر می رسد در حال پر کردن زمان است و نا امیدانه می خواهد آنچه را که می توانست یک داستان دو ساعته تنگ و آزاردهنده باشد، به شش ساعت مشقت تکراری تبدیل کند. سریال Saint X در 26 آپریل از سرویس استریم Hulu منتشر شده است. دانلود سریال Saint X به طرفداران ژانر درام روانشناختی توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.