دانلود سریال
Wave Makers

582 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 847
10
/
8.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che
دانلود سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che

خلاصه سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che 2023

داستان سریال Wave Makers در زمان فرا رسیدن یک انتخابات داغ و مهم اتفاق می افتد. تیمی از کارمندان کمپین انتخاباتی باید با انتخاب های سخت در حین حرکت در یک چشم انداز سیاسی بی نظیر رو به رو شوند و ماجرا های جالبی را رقم می زنند...

 

عوامل ساخت سریال Wave Makers 2023

سریال Wave Makers ( یا همان سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام سیاسی ساخت کشور تایوان به زبان چینی است. این سریال ۸ قسمته در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی چون یانگ لین به درخواست نتفلیکس ساخته شد.

 

عملکرد سریال چینی Jen hsuan chih jen tsao lang che

سریال Wave Makers 2023 موفق می شود زندگی کارکنان و استراتژیست های پشت انتخابات ریاست جمهوری را کاملاً جذاب کند. کارکنان با طیف وسیعی از چالش ها، از کمک به نامزد خود، لین یو چن، در قالب بندی مجدد یک حادثه به ظاهر بی اهمیت با یک سگ گرفته تا پرسش های مربوط به سیاست گذاری در مورد مهاجرت، محیط زیست و مجازات اعدام دست و پنجه نرم می کنند. برای دانلود سریال Wave Makers 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. آنها در حال تلاش دائمی برای جلب رضایت عموم هستند و در عین حال اصولگرا می مانند و همچنین گاهی اوقات به دلیل کار بی وقفه ای که ارائه می دهند کنترل زندگی شخصی خود را از دست می دهند. این سریال تایوانی این حس هرج و مرج را به وضوح نشان می دهد! درام چینی همچنین موضوعات آزار و اذیت جنسی در محل کار و همجنس‌گرا هراسی در رسانه ها و سیاست را مورد توجه قرار می دهد، اما پیامی که از طریق این مضامین منتشر می‌شود، همگی تلخ نیست. از آنجایی که شخصیت های اصلی بسیار دلسوز هستند، ما به این باور رسیده‌ایم که عدالت و پیشرفت پیروز خواهد شد و می‌توان از طریق پشتکار، رای دهی متعهد و رهبری سیاسی اصولگرا به آن دست یافت. سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che شخصیت های زنان قوی را نشان می دهد - زنان مسن تر، زنان جوان، زنان شاغل، همسران، دختران، زنان دگرباش.  در واقع تقریباً اکثر شخصیت های اصلی زن هستند.  این تمرکز بر زنان با بیانیه ای به یاد ماندنی از نامزد ریاست جمهوری در قسمت سوم پشتیبانی می شود.  او می گوید "آیا می دانید نسبت مقامات زن دولتی کمتر از 10٪ است؟ این بدان معناست که از نظر فضای سیاسی فعلی تایوان، ما هنوز با به اصطلاح برابری جنسیتی فاصله داریم. مردم اغلب از من می پرسند " یک زن، آیا حضور در چنین محیط سیاسی مردانه ای دشوار است؟  گفتم: بله همین طور است. این دقیقاً به این دلیل است که دشوار است که ما نمی توانیم بیشتر از این عقب نشینی کنیم. ما باید سخت تر کار کنیم و بیشتر استقامت کنیم." در سریال Wave Makers 2023 بازیگری، موسیقی و کارگردانی همه خوب کار خودشون رو انحام می دهند. دانلود سریال Jen hsuan chih jen tsao lang che به کسانی که به دنبال هست قسمت سریال سرگرم کننده، جذاب درمورد پشت پرده انتخابات هستند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.