دانلود سریال
Triptych

544 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2058
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Triptych
دانلود سریال Triptych

خلاصه سریال Triptych

هنگامی که زنی به نام آلیدا پزشک خود را گروگان می گیرد و متعاقباً توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار می گیرد، مامور پزشکی قانونی ربکا با حضور در صحنه شگفت زده می شود.  آلیدا شبیه او به نظر می رسد و نام او را می داند. آنها حتی تولد یکسانی دارند. (بر اساس داستان واقعی)

 

عوامل ساخت سریال Triptych 2023

سریال Triada 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، راز آلود و هیجان انگیز محصول کشور مکزیک است. سریال Triptych از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است.  در قسمت اول، به ما گفته می شود: "این داستان از رویداد های واقعی الهام گرفته شده است." این به صراحت تایید نشده است، اما طرح دارای تعدادی شباهت به مورد واقعی است که اولین بار در سه غریبه یکسان، مستندی در سال 2018 درباره زندگی ادوارد گالاند، دیوید کلمن و رابرت شافران دیده شد. این فیلم داستان واقعی ادی گالاند، دیوید کلمن و بابی شافران را روایت می کند، سه قلوهایی که در بدو تولد از هم جدا شدند و به طور تصادفی در بزرگسالی یکدیگر را ملاقات کردند.  خواهر و برادرها بعدا متوجه شدند که توسط خانواده های مختلف به عنوان بخشی از یک آزمایش اجتماعی مشکوک به فرزندخواندگی پذیرفته شده اند.
مایته پرونی یکی از برجسته ترین و موفق ترین هنرمندان جهان لاتین است. او با بازی در سه نمایش Key's Game، سریال Accidentally Heirs و سریال Dark desire به ایفای نقش پرداخته است. آخرین برنامه او سریال Triptych به شماره 1 برنامه تلویزیونی غیر انگلیسی در سراسر جهان در نتفلیکس رسید و در 10 برنامه پربیننده برتر در طول یک ماه قرار گرفت.

 

عملکرد سریال تریپیک 2023

سریال Triptych 2023 در 22 فوریه منتشر شد. در حالی که Triptych به وضوح بین بینندگان نتفلیکس محبوب است، نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است. دسیدر گفت که مردم باید آن را پخش کنند و نوشت: «پتانسیلی وجود دارد که سریال تریپتیک به سرعت از ریل خارج شود، اما قطعاً نشانه هایی را نشان می دهد که قرار است یک فیلم هیجان انگیز با طرح های فشرده با سه اجرای متمایز از اصلی اش باشد.» برای دانلود Triptych به پایین صفحه مراجعه کنید. من فکر می‌کردم که این یک سریال به اندازه کافی قوی است، اگرچه هر کسی که فیلم یتیم سیاه را تماشا کرده است مشکوک است که این یک بازسازی به زبان اسپانیایی باشد. خوشبختانه این مسیر را طی نمی کند و چیز متفاوتی به ما می دهد.  پیچ ها و چرخش های زیادی وجود دارد، برخی واضح تر از دیگران و درجه تنش خوبی دارند.  تا حدودی نا گزیر همه چیز در پایان کمی ملودراماتیک می شود.  Maite Perroni به عنوان سه سه قلو کار چشمگیری انجام داد. هر یک از آنها در ظاهر و شیوه متمایز بود. دانلود سریال Triptych به طرفداران ژانر درام، راز آلود و طرفداران Black orphan پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.