دانلود سریال
Fatal Attraction جاذبه کشنده

755 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3537
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fatal Attraction (جاذبه کشنده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Fatal Attraction (جاذبه کشنده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Fatal attraction 2023

آن آرچر کنجکاو درب یک قابلمه در حال جوش را برمی دارد تا جسد خرگوش ژولیده و پف کرده دختر خردسالش را پیدا کند. این صحنه فیلمی است که هنوز در ذهن سینماگران و علاقه مندان به فیلم های هیجانی فیزیولوژیکی تکرار می شود. با این حال، برخلاف فیلم ۱۹۸۷ آنچه در این فیلم وجود دارد، روایتی پیچیده تر از یک دادستان مجلل و جاه طلب، دن گالاگر است که رابطه ی نامفهومش با زن جوانی، الکساندرا فارست، به سرعت از کنترل او خارج می شود...

 

عوامل ساخت سریال جاذبه کشنده ۲۰۲۳

سریال جاذبه مهلک یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز، روانشناختی وابسته به عشق شهوانی محصول کشور آمریکاست. این سریال که توسط الکساندرا کانینگهام و کوین جی هاینز ساخته شده است بر اساس فیلمی به همین نام در سال 1987 نوشته جیمز دیردن است. یک رابطه پرشور زمانی که زنی اجازه نمی دهد معشوق متاهلش به آن پایان دهد، تبدیل به نوسانات خطرناکی می شود. در این سریال بازیگرانی چون جاشوا جکسون در نقش دن گالاگر، لیزی کاپلان در نقش الکس فارست، آماندا پیت در نقش بث گالاگر و توبی هاس در نقش مایک جرارد حضور دارند.
لیزی کاپلان یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. اولین نقش بازیگری او در سریال تلویزیونی Freaks and Geeks (1999-2000) بود. او با ایفای نقش در فیلم های Mean Girls 2004 و فیلم Cloverfield 2008 به رسمیت شناخته شد.

 

عملکرد سریال Fatal attraction 2023

سریال جاذبه کشنده در 30 ام آپریل در پارامونت پلاس اکران می شود. سه قسمت اول در زمان راه اندازی در دسترس قرار گرفت و قسمت های جدید فصل هشت قسمتی برای پخش هفتگی یکشنبه ها در دسترس خواهد بود. دو قسمت پایانی برای پخش در روز یکشنبه 28 می در دسترس خواهد بود. برای دانلود سریال Fatal attraction 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۳۶ منتقد این سریال امتیاز تایید ۳۵ درصد رو بدست آورده است. سریال Fatal attraction برخلاف فیلم «جاذبه کشنده» از کمپانی Paramount+ صرفا داستانی درباره زنی وسواسی نیست که نمی‌خواهد رابطه اش با یک مرد متاهل را به پایان برساند. در عوض، این یک مطالعه شخصیتی است در مورد اینکه چگونه گذشته به حال و میل انسان برای دیده شدن و شناخته شدن شکل می دهد. این سریال روایتی در مورد چند نفر است که همگی یک ماموریت دارند این که توسط دیگران نابود نشوند: حتی اگر این به معنای اجازه دادن به خشم آنها باشد که اطرافیانشان را از بین ببرد. با این حال، سریال جاذبه کشنده بدون سکسکه نیست.  داستان ها و شخصیت ها پیچیده می شوند، سریال خیلی طول می کشد تا به گام های خود برسد و لباس ها واقعاً باید به جکسون اجازه می داد تا ریش خود را در نقش دن در زمان حال حفظ کند. دانلود سریال Fatal attraction 2023 به طرفداران ژانر روانشناختی، هیجان انگیر پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.