دانلود سریال
A Small Light نوری کوچک

684 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6354
10
/
8.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Small Light (نوری کوچک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال A Small Light (نوری کوچک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال A small light

مایپ گیز بیست و چند ساله را دنبال می کند که وقتی رئیسش اتو فرانک، نزد او آمد و از او خواست که خانواده اش را در طول جنگ جهانی دوم از دست نازی ها پنهان کند، دریغ نکرد. برای دو سال بعد، میپ، همسرش جان، و دیگر کمک کنندگان، مراقب هشت روح (اتو فرانک، همسرش ادیت و دخترانش آن و مارگوت و همچنین چهار نفر دیگر) بودند که در انکس مخفی پنهان شده بودند...

 

عوامل ساخت سریال نوری کوچک

سریال A Small Light یک مینی سریال در ژانر درام، زندگی نامه ای است که برای اولین بار در اول می 2023 در شبکه نشنال جئوگرافیک پخش شد و روز بعد در دیزنی+ و هولو پخش شد. در سریال A Small Light بازیگرانی چون بل پاولی در نقش میپ گیس، لیو شرایبر در نقش اتو فرانک، جو کول در نقش جان گیز، امیرا کازار در نقش ادیت فرانک و بیلی بولت در نقش آن فرانک زه ایفای نقش پرداخته اند. در فوریه سال 2022 اعلام شد که دیزنی پلاس مینی سریالی را از نشنال جئوگرافیک که تونی فیلان و جوآن راتر نویسندگی آن را بر عهده خواهند داشت و سوزانا فوگل کارگردانی قسمت های متعدد سریال را بر عهده خواهند داشت. تولید سریال A Small Light در جولای 2022 آغاز شد.

 

عملکرد سریال نوری کوچک 2023

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 23 منتقد، امتیاز تایید 100 درصد با میانگین نمره 8.6/10 گزارش کرده است. برای دانلود سریال A Small Light 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک به سریال A Small Light نمره 82 از 100 را به خود اختصاص داد بر اساس نظر 14 منتقد، که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. بازیگران به طرز شگفت انگیزی انتخاب شده اند. اتو و میپ تا کنون واقعاً باورنکردنی بوده‌اند. دانلود سریال A Small Light و تماشای اون 100٪ توصیه می شود. به جرات می توان گفت که در مجموع، نمایش بدون حضور پاولی در مرکز آن، کار نخواهد کرد. حتی زمانی که با بلندترین صدای لندنی اش صحبت می کند، بیانگری ستاره فیلم صامت در چهره او وجود دارد. پاولی عصبانیت و عزم را به همان اندازه و گاهی به طور همزمان بیان می کند. با پیشرفت نمایش، پویایی قدرت بین او و اتو فرانک تغییر می کند: آنها دیگر کارفرما و کارمند نیستند، بلکه در یک فریب وحشتناک و ضروری شریک هستند. و در اجرای ظریف پاولی، شما تمام مشکلات این تکامل را حس می‌کنید، درجه‌ای که او در برابر مسئولیت‌های فزاینده‌اش ناراضی است و همچنین می‌داند که لازم است. سریال A Small Light ممکن است تا حدی داستانی باشد، ممکن است کل داستان ها و شخصیت های فرعی را اختراع کرده باشد که در مجاورت خانواده فرانک بودند، اما در پایان بر چیزی عمیقاً واقعی در مورد خیر اساسی کسانی که انسانیت خود را در مواجهه با آنها حفظ کردند، تأکید می کند. یکی از غیر انسانی ترین اپیزود های تاریخ این شما را بسیار سپاسگزار می کند که وجود داشتند و باعث خوشحالی شما می شود که نمایش هایی از این دست برای یادآوری تلاش آنها وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.