دانلود سریال
Sanctuary

901 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2768
10
/
8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sanctuary
دانلود سریال Sanctuary

خلاصه سریال Sanctuary 2023

داستان درباره مرد جوانی به نام کیوشی است که اهل منطقه فوکوکا ژاپن است. خاطرات کیوشی از دوران کودکی اش سرشار از شادی و گرما است که توسط والدینش که یک رستوران خانوادگی سوشی را اداره می‌کردند بزرگ شده. پدرش که مجبور شد مغازه را به دلیل شکست های تجاری تعطیل کند، اکنون حتی در سنین بالا به عنوان نگهبان ترافیک در کارگاه های ساختمانی کار می کند. مادر کیوشی با قرض گرفتن مبالغ هنگفت و سپس صمیمی شدن با مردان برای امرار معاش، دست به اقدامات افراطی می‌زند تا برای خود پول دربیاورد. کیوشی علیرغم اینکه در دوران کودکی خود در رشته جودو آموزش دیده است، کار مستقیمی نیز انجام نمی دهد و در عوض با دعوا و غارت مردم از قدرت خود استفاده نادرست می کند....

 

عوامل ساخت سریال Sanctuary

سریال Sanctuary مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، ورزشی محصول کشور ژاپن و پروژه جدید نتفلیکس در سال 2023 است. سریال Sanctuary بیشتر یک درام با عناصر ژانر ورزشی است که در هشت قسمت، هر قسمت حدود یک ساعت پخش شده است. به تعبیر معرفی رسمی این سریال در صفحه نتفلیکس، این نمایش نگاهی جدی به "زیر شکم سومو حرفه ای" ارائه می دهد. این طرح دراماتیک در اینجاست که بر خلاف بسیاری از فیلم ها و نمایش های درام ورزشی دیگر، با توازن طنز و مضامین واقعیت خشن، بر سبک بصری یا روایی اولویت دارد. به طور کلی سریال Sanctuary 2023 ارائه خوبی از دنیای کشتی سومو است، موضوعی که در محتوای جهانی چندان پوشش داده نمی شود، اما گاهی اوقات به پیچ و خم می رود و قانع کننده ترین انگیزه ها را ندارد.

 

عملکرد سریال Sanctuary 2023

سریال Sanctuary در تاریخ چهارم می 2023 در نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود سریال Sanctuary 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. هر سال سه تورنمنت برگزار می‌شود، کشتی گیران غذا های غنی از پروتئین مصرف می کنند و تمرین می کنند. مطمئناً برای افراد ضعیف مناسب نیست و سریال Sanctuary به بینندگان نگاه خوبی از کارهایی که یک کارآموز باید انجام دهد، میدهد. دانلود سریال Sanctuary را پیشنهاد می کنیم. در حالی که سریال Sanctuary 2023 گاهی اوقات کمی آرام حرکت می کند، این یک نگاه جذاب در داخل کشتی سومو است که باید برای هر کسی که به فرهنگ ورزشی ژاپن علاقه دارد جالب باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.