دانلود سریال
Sam - A Saxon

444 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 480
10
/
6.6
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sam - A Saxon
دانلود سریال Sam - A Saxon

خلاصه سریال سم یک سکسون

سام در حالی که برای به رسمیت شناختن و عدالت مبارزه می کند، ناامیدانه به دنبال مکانی می گردد که بتواند آن را خانه بنامد. او از اولین پلیس سیاهپوست در جمهوری دموکراتیک آلمان به یک شهرت رسانه ای و در نهایت یک جنایتکار در سال های وحشی پس از اتحاد آلمان تبدیل می شود...

 

عوامل ساخت سریال Sam - A Saxon 2023

سریال Sam - A Saxon یک مینی سریال در ژانر بیوگرافی، جنایی و درام محصول کشور آلمان است. این فیلم برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است. سریال Sam - A Saxon بر اساس داستان واقعی ظهور و سقوط سم مفایر در آلمان شرقی، جستجوی ناامیدانه سم برای مکانی را دنبال می کند که بتواند آن را خانه بنامد، زیرا او برای به رسمیت شناختن و عدالت در سال های وحشی پس از اتحاد مجدد آلمان می جنگد. ریکتس، خالق و همکار نویسنده، به اندازه الکس، دوست و شریک عاقل، بدبین مفایر در تلاش های مختلف، فراتر از جامعه آلمانی درست، اما نه چندان دور از آن است. بازیکنان پشتیبان زیادی در ساکسون وجود دارند که همگی به طور یکپارچه برای این زمان و مکان خاص مناسب به نظر می رسند، اما تعداد کمی از آنها برجسته هستند، به استثنای بائر، ریکتس و شاید مایکل کلامر، که به طور چشمگیری در نقش رالف شفر نقش آفرینی می کند. بدیهی است که مفایر یک تاجر اوباش شده نباید با او درگیر شود، اما ما به راحتی می توانیم حدس بزنیم که او به هر حال این کار را خواهد کرد. ویژگی GDR که در ساکسون به تصویر کشیده شده است، نقاط ضعف زیادی دارد و همچنین کمی نوستالژی غم انگیز برای ایده آلیسم آن وجود دارد.  با این حال، دوره بلافاصله پس از اتحاد شبیه به دوره ای از هرج و مرج مطلق به نظر می رسد، مانند روسیه یلتسین که با جنگ های بالکان گذشت.  این یک دیدگاه کامل در مورد آلمان در آن زمان نیست، اما جالب توجه است.  اجرا می توانست سرعت آهسته تری داشته باشد. دانلود سریال Sam—A Saxoon که به عنوان یک داستان پلیسی کنایه آمیز و نه یک سند تاریخی توصیه می شود و در Hulu پخش شده است.

 

عملکرد سریال Sam A Saxon 2023

مینی سریال سام یک ساکسون که در تاریخ ۲۶ آپریل سال ۲۰۲۳ در سرویس استریم Hulu منتشر شد را می توان به ژانر های متعددی تقسیم کرد، این یک تریلر جنایی است، اما همچنین یک درام و یک وقایع دوران بلوغ است. اما مهمتر از همه این است که سریالی بر اساس و الهام گرفته از اتفاقات واقعی است. برای دانلود سریال Sam A Saxon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. قسمت اول Sam a Saxon با گروهی از معترضان تجمعات مسالمت آمیز آغاز می شود، فعالانی بدون خشونت که در یک کلیسا جمع می شوند تا درباره دولت موجود و آینده بحث کنند. این قسمت در زمانی شروع می شود که جمهوری دموکراتیک آلمان آخرین مرحله خود را می گذراند، حدوداً در سال 1989 و مردم آرزو می کنند که یک نهاد رهبری با اعتبار کمتر، قدرت را به دست بگیرد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر کاربران این وب سایت سریال Sam - A Saxon ۹۳ درصد امتیاز تایید بدست آورده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.