دانلود سریال
The Way Home

494 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1498
10
/
7.9
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Way Home
دانلود سریال The Way Home

خلاصه سریال The Way home

این یک درام سفر در زمان در مورد زندگی سه نسل از زنان خانواده قوی، با اراده و مستقل لاندری است که در حالی که درس های مهمی در مورد گذشته خانواده خود می آموزند، سفری را برای یافتن راه بازگشت به یکدیگر آغاز می کنند.  "بیش از 20 سال قبل، وقایع تغییر زندگی کت را وادار کرد تا از شهر کوچک و مزرعه‌ای کانادایی اش پورت هاون دور شود و تا به امروز از دل بیگانه مانده است. آلیس هرگز مادربزرگش را ندیده و از دلایل شکستگی آنها بی اطلاع است. با پایان یافتن ازدواج کت و به تازگی اخراج شده از کار، او تصمیم می گیرد پس از دریافت نامه غیر منتظره ای از دل که خواسته بود به خانه بازگردد. اگرچه آلیس خیلی هیجان زده نیست، کت و دخترش  به مزرعه خانواده اش می رسند، اگرچه دیدار دوباره آن چیزی نیست که کت تصور می کرد...

 

عوامل ساخت سریال راه خانه ۲۰۲۳

سریال The Way Home یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول مشترک کشور های کانادا و آمریکاست. این سریال اورجینال از کانال Hallmark است. سریال The way home در 15 ژانویه 2023 برای اولین بار پخش شد. در دوم مارس 2023، کانال هالمارک سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. سادی لافلاما اسنو در نقش آلیس "علی" داوان، دختری 15 ساله که به طور تصادفی متوجه می شود که می تواند پس از افتادن در حوضچه در ملک خانوادگی، در زمان سفر کند، چایلر لی در نقش کاترین «کت» لندر داوان مادر آلیس، الکس هوک در نقش کاترین لندری نوجوان، اندی مک داول در نقش دلیلا «دل» لندری مادر کاترین و مادربزرگ مادری آلیس به ایفای نقش می پردازند. سریال راه خانه یک سریال جدید از شبکه Hallmark TV است. این یک ترکیب کامل از ژانرها است: بخش خانوادگی درام، بخش درام عاشقانه. سریال راه خانه به داستان سه نسل از زنان - کت لاندری (Chyler Leigh)، آلیس او (Sadie Laflamme-Snow) و مادر کتل (اندی MacDowell) - که همه قوی، آزاد  و مستقل هستند می پردازد.

 

عملکرد سریال The Way home 2023

سریال The Way home در یکشنبه، 15 ژانویه ۲۰۲۳ از کانال Hallmark منتشر شد. در عرض چند دقیقه اول، روشن شد که سریال The Way home احساس کلاسیک تالار Hallmark Hall of Fame را به دست می آورد، بلکه به عنوان یک نمایش تلویزیونی است. این نمایش جدید به بهترین شکل با نوشتن جامع، عملکرد عاطفی، معتبر، اسکریپت های قانع کننده، عاشقانه های به یاد ماندنی و داستان مشخص شده است. به طور کلی، نمی شود به اندازه کافی سریال The Way Home را توصیه کنم. این یک سری جدید غیر قابل انعطاف با نوشتن عالی، عملکرد عاطفی از یک بازیگر با استعداد و ارزش تولید زرق و برق دار است. اندی مک داول به خاطر فیلم های نمادینی مانند «فیلم روز گروندهاگ» و «فیلم چهار عروسی و یک تشییع جنازه» شهرت دارد.  اما او همچنین یک بازیگر تثبیت شده است که نقش های به یاد ماندنی را در سینما و تلویزیون بازی می‌کند - و حتی در سریال جذاب Hallmark Cedar Cove بازی کرد. مک داول در سریال The Way home نقش دلیلا (معروف به «دل») لندری را به تصویر می‌کشد و یکی از رهبران جامعه پورت هاون است – اما او همچنان با از دست دادن شوهر و پسرش دست و پنجه نرم می‌کند.  او مستقل، عمل گرا و هم سطح است. برای دانلود سریال The Way home با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال راه خانه یک سریال جدید غیرقابل از دست دادن با نویسندگی عالی، اجرای احساسی از بازیگران بااستعداد و ارزش های تولیدی فوق العاده است. از فیلمبرداری خیره کننده گرفته تا طراحی تولید، وسایل تاریخی، و تحقیقات «تاریخی دهه 90» تا بازیگران عالی و نویسندگان با استعداد، هالمارک یک برنده دارد.  اگر به پتانسیل چیزی که کانال Hallmark می‌تواند باشد علاقه دارید - خوب، دانلود سریال The Way home رو بهتون پیشنهاد میکنم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.