دانلود سریال
Class of '09 کلاس 09

590 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3712
10
/
6.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Class of '09 (کلاس 09) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود سریال Class of '09 (کلاس 09) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

خلاصه سریال Class of '09

سریال هیجان انگیز و تعلیقی، Class of '09 گروهی از ماموران FBI را دنبال می کند که در سال 2009 از کوانتیکو فارغ التحصیل شدند و پس از مرگ یک دوست مشترک دوباره به هم می پیوندند. این سریال که سه دهه را در بر می گیرد و در سه جدول زمانی در هم تنیده می شود، به بررسی ماهیت عدالت، انسانیت و انتخاب هایی می پردازد که در نهایت زندگی و میراث ما را مشخص می کنند...

 

عوامل ساخت سریال Class of '09

سریال کلاس ۰۹ یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز است که توسط تام راب اسمیت تولید شده است که در دهم می سال 2023 در سرویس استریم Hulu منتشر خواهد شد. این سری در سه دوره زمانی متمایز اتفاق می افتد: گذشته (2009)، حال حاضر (2023) و آینده (2034).
برایان تایری هنری در نقش تایو مایکلز مامور ویژه و تنظیم کننده سابق بیمه، کیت مارا در نقش اشلی پوت، سپیده معافی در نقش اور نظری مامور ویژه ایرانی-آمریکایی، برایان جی اسمیت در نقش دانیل لنیکس و جان جان بریونز در نقش گابریل در سریال کلاس 09 به ایفای نقش می پردازند. در بیست و دو جون سال 2021، گزارش شد که FX در Hulu به سفارش اولید سریال هشت قسمتی داده است. این سریال کوتاه توسط تام راب اسمیت ساخته شده است که همچنین انتظار داشت در کنار نینا جاکوبسون و برد سیمپسون تهیه کننده اجرایی باشد و نلی رید نیز به عنوان تهیه کننده کار کند.  FX Productions و Color Force شرکت های تولیدی هستند که در تولید این سریال نقش دارند. پس از اعلام سفارش سریال محدود، برایان تایری هنری و کیت مارا نیز به عنوان بازیگر انتخاب شدند. در 13 آگوست 2022، اعلام شد که سونو گونرا قرار است کارگردانی خلبان را بر عهده بگیرد. در دهم نوامبر 2021، رائول کاستیلو، جیک مک دورمن، سپیده معافی، برایان جی اسمیت، جان جان بریونز، بروک اسمیت و روزالیند الازار به بازیگران اصلی سریال Class of 09 پیوستند. در اول مارس سال 2022، استیون کانالز اعلام کرد که دو قسمت از سریال را کارگردانی کرده است. این اولین بار در دهم می 2023، با دو قسمت اول بلافاصله در دسترس و بقیه به صورت هفتگی پخش شد.

 

عملکرد سریال کلاس ۰۹

وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 11 بررسی منتقد، به سریال Class of 09 امتیاز 55 درصد تأیید با میانگین نمره 6.1/10 را اختصاص داده است. برای دانلود سریال Class of 09 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت برای سریال کلاس 09 نوشت: «کلاس 09 به دلیل ساختار جذاب و بازیگران تأثیر گذار به سختی از یاد می رود، اما اجرای بی جون این سریال را از اعتباربخشی دور نگه می دارد». متاکریتیک امتیاز  65 از 100 رو بر اساس 10 نقد به سریال Class of 09 داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" این سریال کوتاه است. دانلود سریال Class of 09 به طرفداران سریال های جنایی از جمله سریال نظم و قانون پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.