دانلود سریال
Doctor Detective

482 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 31
10
/
7
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Doctor Detective
دانلود سریال Doctor Detective

خلاصه سریال کره ای دکتر کارآگاه 2023

دو جونگ یون (پارک جین هی) به عنوان پزشک بهداشت صنعتی کار می کند. او با دکتر هیو مین کی (بونگ تائه گیو) همکاری می کند تا حقیقت مربوط به حوادث صنعتی، بیماری ها و سایر حوادثی را که در سایت های صنعتی رخ می دهد، کشف کند. دو جونگ یون به دنبال حقیقتی است که گروه TL می خواهد روش سرپوش بگذارد. داستان پزشکانی که سعی در کشف حقیقت پشت حوادث صنعتی دارند. همچنین با تطبیق دادن درام به رویداد واقعی، در رویداد های خطرناک شغلی زندگی واقعی که برای شهروندان واقعی کره جنوبی اتفاق می افتد، تأثیر می گذارد...

 

عوامل ساخت سریال Doctor Detective 2023

سریال دکتر کارآگاه، یا همون سریال Doctor Detective یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است. سریال کره ای  Doctor Detective با بازی پارک جین هی، بونگ تائه گیو و لی کی وو است.  از 17 جولای تا 5 سپتامبر 2019 از شبکه SBS پخش شد. در سریال کره ای  Doctor Detective پارک جین هی در نقش دو جونگ یون، بونگ تائه گیو در نقش هیو مین کی و لی کی وو در نقش چوی ته یونگ به ایفای نقش پرداخته اند.

 

عملکرد سریال Doctor Detective 2023

سریال کره ای دکتر کارآگاه در تاریخ هفدهم جولای 2019  منتشر شد. سریال  Doctor Detective در سایت مای دراما لیست نمره 7.7 از ده رو دریافت کرده است. برای دانلود سریال Doctor Detective با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تلاش های انجام شده در دکتر کارآگاه برای افزایش آگاهی عمومی از ایمنی محل کار (و حتی ایمنی خانه) قابل ستایش است. برخی از حوادث را می توان به راحتی اجتناب کرد، آیا افراد باید درمورد ایمنی محل کار تحصیل کنند، بنابراین این درام می تواند وسیله ای آسان برای آموزش مردم در مورد ایمنی محل کار و همچنین درخواست شرکت های خود برای ارائه آموزش های لازم برای ارائه آموزش های خود فراهم کند. برخی از داستان های سریال Doctor Detective نشان داده شده در انتهای برخی از قسمت هایی که داستان حوادث واقعی زندگی را روایت می کنند بسیار جذاب است (به عنوان مثال مرگ نوجوانان 19 ساله در حالی که تعمیر درب کشویی ایستگاه مترو، مسمومیت متانول به دلیل استفاده از متانول به عنوان تمیز کردن عامل برای قطعات تلفن همراه. شاید جهان هرگز از خطرات شغلی و حوادث آزاد نباشد، اما امید است از طریق افزایش آگاهی عمومی از خطرات صنعتی بتواند به کاهش خطرات حوادث شغلی کمک کند. شخصیت های سریال Doctor Detective علیرغم تفاوت ها در بسیاری از جنبه ها از جمله شخصیت ها و ذهنیت آنها، این سه به دلیل این مورد، با توجه به این مورد، با قدرت وحدت مواجه می شوند که ما شاهد این سری هستیم، آنها یک تیم قدرتمند را برای نشان دادن حقایق پنهان و از بین بردن قدرت این افراد در پشت رمز و راز از بیماری و مرگ و میر ساخته اند. دانلود سریال  Doctor Detective 2019 به طرفداران سریال های پزشکی کره ای پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.