دانلود سریال
City on Fire شهر در آتش

621 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1525
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال City on Fire (شهر در آتش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال City on Fire (شهر در آتش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال City On Fire 2023

پس از تیراندازی سامانتا یونگ در سنترال پارک، شهر نیویورک در چهارم ژوئیه سال 2003، تحقیقات در مورد تیراندازی او ارتباط حیاتی بین یک سری از آتش سوزی های مرموز در سطح شهر، صحنه موسیقی مرکز شهر و یک خانواده ثروتمند در بالای شهر را نشان می دهد.  منابع اطلاعاتی تحت فشار، رازهای زیادی که نگه می دارند که منتظر کشف شدن هستند...

 

عوامل ساخت سریال City On Fire

سریال شهر در آتش (به انگلیسی: City on Fire) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام جنایی آینده پروژه جدید سرویس استریم Apple TV+ است که توسط جاش شوارتز و استفانی ساویج بر اساس رمانی به همین نام نوشته گارث ریسک هالبرگ ساخته شده است.  انتشار این سریال برای اولین بار برای تاریخ 12 مه 2023 برنامه ریزی شده است. در سریال City On Fire هنرمندانی چون وایات اولف در نقش چارلی، چیس سوئی واندرز در نقش سامانتا یونگ، جمیما کرک در نقش ریگان همیلتون سوینی، نیکو تورتورلا در نقش ویلیام همیلتون سوینی و اشلی زوکرمن در نقش کیت به ایفای نقش می پردازند.
در 30 ژوئن سال2021، جاش شوارتز و استفانی ساویج قرار بود برای یک سریال تلویزیونی 8 قسمتی با اقتباس از رمان شهر در آتش، نوشته گارث ریسک هالبرگ بنویسند و به عنوان مجریان برنامه ایفای نقش کنند و شوارتز، ساویج و لیس روینسکی این سریال را تهیه کنند. در 29 اکتبر 2021، جسی پرتز قرار بود کارگردانی 2 قسمت اول و همچنین تهیه کنندگی سریال را بر عهده بگیرد. فیلمبرداری سریال در آپریل سال 2022 با عنوان کاری Brass Tactics آغاز شد.

 

عملکرد سریال شهر در آتش 2023

سریال City On Fire، یادآور سریال A million little things است که با توجه به این که این نمایش از رمان 2015 توسط جاش شوارتز و استفانی وحشی اقتباس شده است، همچنین کمی از سریال Gossip girls رو یادآور می شود. سریال City On Fire در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 11 منتقد امتیاز 36 درصد تایید رو دریافت کرده است. برای دانلود سریال شهر در آتش به پایین صفحه مراجعه کنید. داستان سریال City on Fire در یک دایره بسیار محدود پیچیده است. City on Fire سریالی است که به نظر می رسد از نزدیک شدن به مسائل جدی مرگبار راضی است، اما هرگز به آن خوب عمل نمی کند و تفاوت های ظریف هر موضوع را نشان نمی دهد، حتی اگر فصل هشت ساعته سخاوتمندانه زمان زیادی برای انجام این کار فراهم کند. سریال City on Fire می داند چه چیزی باید بگوید و از آن دفاع کند، اما مطلقاً هیچ ایده ای ندارد که چگونه این کار را انجام دهد. بدترین بخش این است که حتی در ابتدایی ترین سطح خود، نمایش قادر به انتقال گرانش یکی از تراژیک ترین عناصرش نیست.  اصابت گلوله به سر دختری جوان، اتفاقی وحشتناک و مفرح است که باید هر بیننده ای را نگران سرنوشت او کند.  با این حال، در شهر در آتش، به نظر می رسد که لحن قسمت ها تقریباً یکسان است، صرف نظر از اینکه دختر مورد نظر توسط سگ گاز گرفته شده باشد یا از چاه بیرون بیفتد. در نهایت هیچ کس واقعاً اهمیت نمی دهد. دانلود سریال City on fire به طرفداران سریال A million little things پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.