دانلود سریال
Black Ops

390 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 475
10
/
6.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Black Ops
دانلود سریال Black Ops

خلاصه سریال Black Ops 2023

سریال Black Ops داستان دام و کی را دنبال می کند که به امید پاکسازی جامعه خود به Met Police ملحق می شوند اما ناخواسته وارد دنیای مبهم نفوذ پوشش عمیق می شوند زیرا آنها بخشی از یک شرکت جنایی قدرتمند شدند و خودشون خبر ندارن...

 

عوامل ساخت سریال black ops

سریال Black Ops یک مجموعه تلویزیونی شش قسمتی در ژانر کمدی و هیجان انگیز محصول کشور انگلستان است. این سریال در شبکه های BBC منتشر شد. این سریال به کارگردانی بن گرگور، تهیه کنندگی کارول هاردینگ و نویسندگی جو تاکر و لوید وولف در سال 2023 منتشر شد. در سریال Black Ops بازیگرانی چون گبیمیسولا ایکوملو در نقش دام و حامد انیماشان در نقش کی به ایفای نقش می پردازند. Black Ops یک سریال تلویزیونی است که حول محور دو افسر پشتیبانی اجتماعی به نام های Dominique و Kayode، که با نام‌های Dom و Kay نیز شناخته می شوند، می باشد که زندگی عادی را در اداره پلیس انجام می دهند.  با این حال، زمانی که کارآگاه کلینتون بلر مأموریتی خطرناک را به آنها واگذار می کند، زندگی آنها تغییر می کند، که آنها را مأمور می کند تا به یک باند مواد مخدر خطرناک نفوذ کنند.

 

عملکرد سریال Black ops 2023

سریال Black ops در پنجم می سال 2023 منتشر شد. در نهایت، پیوند های ایجاد شده در سریال فراتر از شخصیت های اصلی است، زیرا دام و کی این ایده را تقویت می کنند که وقتی افراد دور هم جمع می شوند و به یکدیگر تکیه می کنند، می توانند هر کاری را انجام دهند. دانلود سریال Black ops به طرفداران بازی کال اف توییتی و این سری پیشنهاد میشه. همانطور که در سریال Black Ops قدرت دوستی و کار گروهی را به عنوان عناصر حیاتی برای موفقیت برجسته می شود این نشان می دهد که چگونه تلاش های جمعی می تواند راه را برای رشد و تحول شخصی هموار کند. راشل اروستی از مجله گاردین به این برنامه پنج ستاره داد و آن را "خنده دار" نامید. بنجی ویلسون در دیلی تلگراف گفت که این سریال "به طرز شادی آور" با "یک جفت فوق العاده" در نقش های اصلی است. ویکی جسوپ در ایونینگ استاندارد گفت: "لحن کمپینگ و مسخره در برخی مناطق کار می کند ... اما در برخی دیگر نه" اما "شما می توانید تقریباً هر چیزی را ببخشید زیرا در بیشتر موارد، این نمایش خنده دار است". برای دانلود سریال Black ops با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.