دانلود سریال
Ten Pound Poms ده پوند پومز

443 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1231
10
/
6.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ten Pound Poms (ده پوند پومز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Ten Pound Poms (ده پوند پومز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Ten Pound Poms 2023

سریال Ten Pound Poms داستان گروهی از بریتانیایی ها را روایت می کند که اغلب در آن زمان در استرالیا و نیوزیلند به عنوان پومز شناخته می شدند، پس از جنگ در سال 1956 بریتانیا را به مقصد استرالیا ترک می کردند و به آنها وعده خانه بهتر، چشم انداز شغلی بهتر و کیفیت زندگی بهتر در مقابل تنها 10 پوند داده شد. با این حال، گروه به زودی متوجه می شود که زندگی در استرالیا آنطور که وعده داده شده نیست...

 

عوامل ساخت سریال ده پوند پومز 2023

سریال Ten Pound Poms یک مجموعه تلویزیونی درام، تاریخی محصول بریتانیاست که توسط دنی بروکلهرست برای BBC One و Stan ساخته شده است.  در این سریال میشل کیگان، فی مارسی و وارن براون به عنوان شهروندان بریتانیایی که پس از جنگ جهانی دوم به استرالیا مهاجرت کردند، بازی می کنند. این سریال در روز یکشنبه 14 مه 2023 در بی‌بی‌سی وان پخش شد و دارای شش قسمت است. اپیزود اول یک شبه حدود 4.6 میلیون بیننده را جذب کرد، که آن را به پربیننده ترین نمایش درام بی بی سی از زمان سریال Vigil در سال 2021 تبدیل کرد. در سریال Ten Pound Poms میشل کیگان در نقش کیت، فی مارسی در نقش آنی، وارن براون در نقش تری و هتی هوک در نقش پتی هنرنمایی کرده اند. در ماه مه 2022، بی‌بی‌سی اعلام کرد که سریال ده پوند پومز توسط پیر ونگر، مدیر بخش درام بی بی سی سفارش داده شده است. این نمایش محصول مشترک بین BBC و Stan است که توسط Eleven برای BBC One و BBC iPlayer در بریتانیا و Stan در استرالیا تولید شده است. بازیگران در ژوئن 2022 تایید شدند. فیلمبرداری سریال Ten Pound Poms در ماه مه 2022 در استرالیا آغاز شد و عمدتاً در پارک ملی Scheyville و Carcoar و با صحنه های اضافی در سیدنی اتفاق می افتد.

 

عملکرد سریال Ten Pound Poms 2023

اولین قسمت این مجموعه برای اولین بار در یک نمایش در سینما ریو در شرق لندن در 29 آپریل سال 2023 با حضور بازیگران و خدمه نمایش داده شد. همه قسمت‌ها در 14 ام می سال 2023 در iPlayer و Stan بی بی سی در دسترس قرار گرفتند و هفته‌ ای یک قسمت از BBC One پخش می شود، هر یکشنبه بعد از اولین نمایش. اپیزود اول، یک شبه 4.6 میلیون بیننده جذب کرد و Ten Pound Poms را به پربیننده ترین نمایش درام بی بی سی از زمان Vigil در سال 2021 تبدیل کرد. این سریال در ساعت 21:00 ریت 34 درصد بیننده داشت و آن را به پربازدیدترین عنوان روز تبدیل کرد. سریال Ten Pound Poms عموماً نقد های مثبتی دریافت کرده است.  آنیتا سینگ، در نقد سریال The Telegraph، سریال را به عنوان یک درام یکشنبه شب بسیار لذت بخش توصیف کرد که در آن نویسنده دنی بروکلهرست «با اعتماد به نفس طرح ها و شخصیت های خود را می بافد».  او به این سریال چهار ستاره اهدا کرد. مورگان کورماک از رادیو تایمز این سریال را "یک قطعه دوره ای جذاب که قطعا یکی دو چیز را به بینندگان آموزش می دهد" خواند و افزود که اگرچه داستان ها "بسیار قانع کننده نوشته شده اند... شما فقط امیدوارید که وسط آنها اتاق تنفسی برای تفکر باشد. روزنامه نگار گاردین نیز به این سریال سه ستاره داد و اضافه کرد که این سریال "بسیار قانع کننده و آموزش واقعی برای کسانی است که با داستان ده پوند پومز آشنا نیستند".  با این حال، آنها رویکرد بیش از حد گسترده سریال را در برخورد با موضوعاتی مانند نژادپرستی و جنسیت گرایی مورد انتقاد قرار دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.