دانلود سریال
Muted ساکت

655 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3346
10
/
5.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mute (ساکت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Mute (ساکت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Mute 2023

طرح اصلی که این سریال 6 قسمتی در یک روز عصر شروع می شود، زمانی که زنی در حال دوچرخه سواری در جاده ای با صحنه وحشتناکی رو به رو می شود که دو نفر در فاصله زمانی کوتاهی از بالکن یک ساختمان بلند سقوط می کنند. همانطور که ما را به داخل آپارتمان سرجیو می برند، جایی که مرد جوان دیوانه وار در جستجوی خواهر کوچکترش نوآ است، کاملاً مشهود است که این پسر بود که پدر و مادرش را به قتل رساند. اما دلیل این جنایت هولناک حتی برای مقامات نیز معما باقی مانده است که نمی توانند از این مرد جوان اطلاعاتی به دست آورند...

 

عوامل ساخت سریال Mute 2023

سریال ساکت ۲۰۲۳ (Muted) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، جنایی شش قسمتی محصول جدید نتفلیکس اورجینال اسپانیا به زبان اسپانیایی است که توسط آیتور گابیلوندو ساخته شده و گبه ایبانز، آیتور گابیلوندو و استبان کرسپو کارگردانی آن را با همدیگه شریک شده اند. سریال Mute با بازی آرون پایپر و مانو ریوس از سریال محبوب اسپانیایی نتفلیکس Elite، یکی از مورد انتظارترین برنامه های این ماه بود. با این اوصاف، طرفداران درام اسپانیایی مطمئنا از تماشای این تریلر پلیسی لذت خواهند برد.  بنابراین، در اینجا همه چیزهایی که در مورد Mute می دانیم، از جمله داستان، بازیگران، تریلر، تاریخ انتشار و موارد دیگر آورده شده است. سرجیو سیسکار در جوانی به قتل والدینش مجرم شناخته شد و به مدت شش سال زندانی شد و سپس به دلیل رفتار خوب پس از داوطلب شدن برای اهداف مختلف خیریه آزاد شد. با این حال، در طول این شش سال، او هرگز با کسی از جمله قاضی، وکلای او، اعضای خانواده و حتی زندانیانش صحبت نکرده است.

 

عملکرد سریال Mute 2023

سریال ساکت ۲۰۲۳ در تاریخ نوزدهم می منتشر شد. این نوع شخصیت، یعنی یک قهرمان داستان در یک فیلم جنایی که ساکت است، یک فرض نسبتاً هیجان انگیز است. با این حال، استفاده من از کلمه "ظاهرا" در بیان توضیحات رسمی سریال به دلیل یک واقعیت وحشتناک ضد اوج است - قهرمان داستان، سرجیو، حتی برای یک قسمت هم ساکت نمی ماند. همانطور که سرجیو به صحبت کردن با هر شخصیتی که می خواهد ادامه می دهد، فرضیه Mute مانند خانه ضعیفی از کارت شروع به سقوط می کند و از آنجا مخاطب رو گیج و نا امید می کند. برای دانلود سریال Mute 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اما بزرگترین مشکل با Muted همین تمایل به پیچیده کردن اجباری مسائل و ایجاد شبکه ای از رمز و راز است حتی در جایی که هیچ نیازی وجود ندارد. از آنجایی که داستانی است که می‌توانست در قالب فیلم کوتاه تری گفته شود، می توان به طور جدی این سوال را مطرح کرد که آیا آنها توسط Mute فریب زمان خود را خورده اند یا خیر، و این سریالی است که به راحتی می توان از آن دور ماند. شاید دانلود سریال Mute 2023 برای اوقات بیکاری گزینه خوبی باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.