دانلود سریال
Dahaad غرش

540 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8484
10
/
7.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال هندی Dahaad (غرش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال هندی Dahaad (غرش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Dahaad 2023

در دهکده ای کوچک در راجستان، بازرس فرعی آنجلی بهاتی با یک مورد عجیب روبرو می شود که در آن بیست و هفت زن بدون هیچ ردی ناپدید شده اند، با این حال به نظر می رسد مردم محلی از این وضعیت نگران نیستند.  هرچند کم کم همه چیز تغییر می کند وقتی بهاتی یک رشته مشترک را پیدا می کند که همه پرونده ها را به هم متصل می کند...

 

عوامل ساخت سریال Dahaad 2023

سریال Dahaad (ترجمه Roar) یک سریال وب جنایی، رازآلود و هیجان انگیز محصول کشور هند و به زبان هندی است که توسط ریما کاگتی، زویا اختر و کارگردانی ریما کاگتی، روچیکا اوبروی، با بازی سوناکشی سینها، گلشن دوایاه، سوهوم شاه، ویجی وارما، مانیو دوشی، ساخته شده است. با الهام از موهان کومار (قاتل سریالی) که با نام سیانور موهان نیز شناخته می شود، یک قاتل زنجیره ای است که زنانی را که به دنبال ازدواج هستند شکار می کند. سریال Dahaad اولین سریال وب هندی است که در جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش درآمده است، جایی که برای جایزه سری برلیناله رقابت خواهد کرد. نمایش در 12 مه در Amazon Prime Video پخش شد.

 

عملکرد سریال هندی Dahaad

سریال وب Dahaad برای اولین بار در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، آلمان در 22 فوریه 2023 به نمایش درآمد. سریال هندی Roar در 12 مه 2023 در Amazon Prime Video در 240 کشور منتشر شد. برای دانلود سریال Dahaad با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بالیوود هونگاما 4 ستاره از 5 را رتبه بندی کرد و نوشت: "در کل، DAHAAD یکی از بهترین نمایش هایی است که در فضای دیجیتال هند به نمایش درآمده است. دارای اجراهای قدرتمند، فیلمنامه ای فشرده و کارگردانی فوق العاده و  همچنین در مورد تبعیض طبقاتی و جنسیتی اظهار نظر مهمی می کند». سایبال چاترجی از NDTV امتیاز 4 از 5 ستاره به Dahaad را داد و نوشت: "نمایش هشت قسمتی که توسط زویا اختر و ریما کاگتی ساخته شده و توسط اکسل مدیا و تایگر بیبی تهیه شده است، عاری از مواد احشایی و انفجاری است. دانلود سریال Dahaad به طرفداران سریال های بالیوود و ژانر جنایی معمایی پیشنهاد میشه. فیلمبرداری تنای ستام مرتب است و لحن تیره ای را به سریال می بخشد. فضای داخلی راجستان نیز به خوبی ثبت شده است. طراحی تولید محکم است و سازندگان به خوبی روی این سریال خرج کردند. با این حال، تدوین نیاز به برخی اصلاحات دارد. روشی که شخصیت پردازی و شیوه عمل قاتل نشان داده می شود، همه چیز را جذاب می کند. کارگردان ها موفق شدند بازی های خوبی را نیز استخراج کنند، اما اگر به طولانی شدن بیش از حد و آخرین اکشن دقت می کردند بهتر بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.